Już jutro, 10 listopada ruszy główna część kampanii świątecznej operatora, która prowadzona będzie w ramach platformy komunikacyjnej „Hity od T-Mobile”. Podbijający serca widzów, śpiewający Tomasz Kot zdradzi, jak, dzięki T-Mobile, można ułatwić sobie świąteczne przygotowania – wszystko w nastrojowych dźwiękach melodii „Driving home for Christmas” i „Let it snow”.

W T-Mobile przygotowania do Świąt trwają w najlepsze. W nowej ofercie świątecznej, która jest już dostępna w salonach w całej Polsce, każdy klient znajdzie idealne gwiazdkowe prezenty dla siebie i swoich bliskich. Specjalne świąteczne zestawy od T-Mobile zawierają wiodące na rynku urządzenia mobilne, jak również atrakcyjne oferty na rozmowy i Internet w najlepszej sieci.
Świąteczną ofertę operatora wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, która swój początek miała 3 listopada. Jeden z najlepszych polskich aktorów – Tomasz Kot w nowych, autorskich wersjach doskonale znanych przebojów, wprowadzi widzów w prawdziwie radosny, przedświąteczny klimat. Przypomni klientom, że przygotowania do Świąt stają się prostsze z T-Mobile, a czas zaoszczędzony na gorączkowych poszukiwaniach prezentów można spędzić z najbliższymi.
W ramach kampanii powstały dwa nowe 30-sekundowe spoty. W pierwszym z klipów widzowie zobaczą Tomasza Kota podczas przejażdżki na lodowisku, śpiewającego do melodii „Let it snow”. Dzięki świątecznej ofercie i bonusom dla stałych klientów w T-Mobile, nie musi on już spędzać godzin w kolejkach i pogoni za prezentami, lecz może cieszyć się urokami tego wyjątkowego okresu w roku.
W drugim spocie, którego przewodni motyw muzyczny stanowi melodia „Driving home for Christmas”, aktor w towarzystwie Mikołajów wraca do domu na Święta. Jest w wyśmienitym humorze, ponieważ dzięki ofercie w T-Mobile ominęła go świąteczna gorączka i każdy znalazł idealne prezenty dla swoich bliskich.
Najnowsze produkcje uzupełnia krótszy, utrzymany w luźnej świątecznej atmosferze 15-sekundowy spot produktowy, który prezentuje zestawy świąteczne w T-Mobile. Wyróżniające się elementy graficzne i kolorystyka charakterystyczna dla operatora zostały dodatkowo wsparte ciekawymi efektami postprodukcyjnymi.
Idealny prezent na święta w T-Mobile
Wśród przygotowanych przez T-Mobile zestawów świątecznych znajdują się nowoczesne urządzenia mobilne, takie jak Huawei Mediapad T1 8.0 i Sony Xperia M4 Aqua. Stali klienci, przedłużając umowę w T-Mobile, otrzymają prezent w postaci nielimitowanego Internetu telefon komórkowy (w ofercie abonamentowej lub Mix) i zdecydują się na zawarcie umowy na kolejną usługę.

Nowe spoty reklamowe, które od 10 listopada będzie można obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich, kinach oraz online, wspierają reklamy OOH, jak również dodatkowe działania – w tym radio, kanały społecznościowe, owned media oraz materiały POS w salonach operatora. Kreację do 30 sekundowych spotów w nowej kampanii przygotowała agencja Brigde2Fun, natomiast 15 sekundowy spot produktowy opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży opracowała Agencja G7.
Szczegóły oferty świątecznej można uzyskać w salonach T-Mobile, kontaktując się Biurem Obsługi oraz odwiedzając stronę internetową www.t-mobile.pl.
źródło: T-Mobile
Kan
Jak oglądam te reklamy, to już chce święta!
A ja chę święty spokój
Uważam, że wybór Kota do tych reklam to strzał w 10. To mój ulubiony aktor, a te reklamy są świetne, nie ma porównania np z tymi z Żebrowskim, jak nieba a ziemia..
To tylko twoja subiektywna opinia, ta reklama z Kotem w stolarni jest beznadziejna. Nie wiem kto to wymyślił ale chyba ma wypalenie zawodowe. Na końcu jakaś laska tańczy jak opętana przez demony. Kiedyś reklamy były zabawne miały jakiś przekaz a dziś jak nie wygłupy to z kolei tak idiotyczne że nie da się oglądać.
Wypalenie zawodowe? Kot jest chyba właśnie w świetnym punkcie jezeli chodzi o rozwój kariery, na tyl że może się wygłupiać w reklamach i oczywiście jest to tylko moja osobista opinia, jak i również to że uważam że ta reklama jest na lepszym poziomie i zabawniejsza niż duża część komedii kinowych. A co do dziewczyny tańczącej jak „opętana” to trochę więcej tolerancji, każdy tańczy jak umie i chyba to nie jest powód żeby sie go w ten sposób czepiać 🙂
Rewelka, zdecydowanie poprawiają nastrój
Fajnie że pojawił się nielimitowany LTE w nowej ofercie
Od pewnego czasu myślałem żeby zmienić operatora, ale ostatnio widze ze w tm coś się zmiania i oferta się również poprawia, a cała ta nowa kampania z tymi piosenkami fajnie to obrazuje. Koniec końców jestem z nimi od początku i już chyba zostanę
Szukaj na forach typu elektroda czy sat kurier. Ewentualnie techników pytaj którzy to montują.
Z tego co wiem, to możliwość podglądu przez internet dają bardziej rejestratory niż kamerki. Na tym nie ma co oszczędzać. Rejestrator to serce całego systemu. Obecnie stosuje się kamerki IP (rejestrator też musi być IP). Załatwiamy tym samym kwestię sprawnej obsługi i konfiguracji.
Jakość obrazu zależy od kamerek a właściwie od wysokiej ich rozdzielczości.
Wiesz co, myślę, ze powinieneś zapytać na [url] http://ivel.pl/i7,monitoring-domu.html%5B/url%5D masz tam gości którzy w tym siedzą od lat, profesjonalnie podpowiedzą co gdzie i za ile.