Polkomtel, operator sieci Plus, startuje z nową ofertą dla młodych – Plush ABO, która łączy zalety abonamentu i korzyści oferty „na kartę”: tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, dodatkowe GB za lojalność, social media z darmowym transferem oraz Pakiet YouTube, a także specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty.


Na Periscope ruszy transmisja na żywo, w chwili startu konferencji

















Jeszcze lepiej, jeszcze więcej i nadal „bez konsekwencji”! Plush znów zaskakuje, tym razem najlepszą na rynku ofertą abonamentową dla młodych duchem i ciałem! Plush ABO to odpowiedź na potrzeby młodych klientów, którzy dorastają i potrzebują czegoś, co łączy zalety abonamentu i korzyści oferty „na kartę”. Tanie abonamenty na czas nieokreślony z wakacjami od opłat, dodatkowe gigsy za lojalność, social media z darmowym transferem oraz Pakiet YouTube, a także specjalne zniżki dla kupujących dodatkowe karty. Wszystko to już od dziś na www.plushbelimitu.pl!

Plush to szaleństwo, luz, wspólnota i kreatywność. To marka stworzona dla młodych i postrzegana przez nich jako nowoczesna, dynamiczna i mająca swój własny, niepodrabialny styl. Ale to przede wszystkim oferta „bez konsekwencji”, która podoba się klientom i aż ponad 90% z nich jest z niej zadowolonych i wybrałoby ją ponownie. Świat nieustannie się zmienia, a świat młodych pędzi coraz szybciej. Dziś to Internet, social media oraz YouTube są głównym źródłem informacji i rozrywki – Plush trzyma rękę na pulsie i w nowej ofercie daje, to czego jego użytkownicy najbardziej potrzebują.

Nowy Plush ABO, to:

  • oferta na czas nieokreślony lub określony,
  • trzy ABO do wyboru za 10, 20 i 25 zł w ofercie na czas nieokreślony, w najwyższym ABO na czas nieokreślony dodatkowe GB za staż,
  • możliwość obniżania i podnoszenia miesięcznej opłaty poprzez zmianę swojego ABO,
    możliwość płacenia lub nie, czyli wakacji na miesiąc od ABO tyle razy, ile się tylko chce,
  • Facebook za darmo w każdym ABO,
  • zestaw social media bez limitu (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) w ABO za 25 zł,
  • dodatkowy pakiet YouTube za 5 zł miesięcznie, który pozwala na oglądanie nawet do trzech razy więcej wideo,
  • wszystko mający Super ABO w ofercie na 24 miesiące z aż o 50% większym pakietem internetowym, social mediami bez limitu oraz YouTube bez limitu w prezencie na 3 miesiące.

SUPER Plush ABO za 25 zł w ofercie na 24 miesiące, to:

  • pakiet internetowy 15 GB, czyli o półtora raz więcej niż w najwyższym zwykłym ABO,
  • za darmo na trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego.
  • rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
    SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych,
  • zestaw social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych,

Im dłużej tym lepiej

Za lojalność w ABO na czas nieokreślony dostaje się dodatkowe gigabajty: po 3 miesiącach + 2 GB miesięcznie, po 6 miesiącach kolejne + 2 GB (łącznie 4 GB), po roku ponownie +2 GB (czyli już 6 GB ekstra miesięcznie), a po dwóch latach jeszcze dodatkowe aż 4 GB, co daje razem z pakietem podstawowym 20 GB do wykorzystania miesięcznie.

W ofercie na czas nieokreślony można sobie zrobić wakacje od ABO lub obniżyć go albo podnieść. Wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a i przez miesiąc można nie płacić abonamentu, a wakacje od ABO można szrobić tyle razy, ile się chce. Również za pomocą bezpłatnego SMS-a można obniżyć lub podnieść swój abonament przechodząc do kolejnego Plush ABO. Można też mieć ekstra pakiet YouTube za 5 zł na 30 dni.


Duet „bez konsekwencji” w Plush ABO

W parze jak wiadomo jest lepiej i dlatego kupując dwa dowolne Plush ABO za 25 zł (na czas określony lub nieokreślony), można mieć je taniej, bo za 20 zł każdy.

Ofertę Plush ABO wspierać będzie startująca 1 kwietnia kampania reklamowa. Zaplanował ją dom mediowy Vizeum i obejmie ATL, OOH i CLP, Internet, kino, radio, a jest efektem prac Agencji Scholz & Friends. Spot wyreżyserowali Kamil Polak i Wojtek Wawszczyk, a autorami scenariusza są Paweł Czartoryski i Michael Hansen. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i dom produkcyjny TFP sp. z o.o. Spot pt. „Operacja” można zobaczyć na kanale Plusha na YouTube (link).

W trakcie trwania kampanii przewidziano także intensywne działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Całkowitą nowością będzie Bucket List, czyli lista rzeczy do PRZEżycia przez Plusha. Zostaną zaproponowane przez jego fanów, a dokumentacja z ich realizacji znajdzie się w Strefie Plusha i mediach społecznościowych. Wszystko skąpane w charakterystycznym plushowym humorze, a każde z wyzwań do PRZEżycia będzie przyczynkiem do poznawania nowego świata, odkrywania i doświadczania tego, co nowe.

źródło: Plus, wł

Kan