Jesteś tutaj:-, Rynek, T-Mobile-T-Mobile: Zmiany w strukturach organizacyjnych PTC

T-Mobile: Zmiany w strukturach organizacyjnych PTC

27 września br. Rada Nadzorcza Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. podjęła decyzję o utworzeniu nowego pionu odpowiedzialnego za rynek biznesowy oraz nominowaniu nowego członka zarządu.

Z dniem 1 października br. w strukturach Polskiej Telefonii Cyfrowej zostanie utworzony Pion Rynku Biznesowego, który będzie odpowiadał za rozwijanie produktów i usług dla przedsiębiorców oraz współpracę z partnerami.

W związku z utworzeniem nowego pionu Rada Nadzorcza PTC podjęła decyzję o nominowaniu nowego członka zarządu, Igora Matejova, który obejmie jednocześnie stanowisko Dyrektora Pionu Rynku Biznesowego.

Igor Matejov, pochodzi ze Słowacji, gdzie od 2007 roku związany jest z Deutsche Telekom. Od stycznia 2011 roku, był Członkiem Zarządu Slovak Telekom, gdzie odpowiadał za sprzedaż i obsługę klienta. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży w strukturach Slovak Telekom i Dyrektorem Obsługi Klienta i Sprzedaży w T-Mobile Slovensko. Przed rozpoczęciem kariery w branży telekomunikacyjnej pracował m.in. w Consumer Finance Holding, gdzie jako Członek Zarządu był Dyrektorem ds. Operacyjnych i IT.

Nowopowstały Pion jest zgodny z globalną strategią Deutsche Telekom. Jego utworzenie ma na celu wzmocnienie bardzo dobrej pozycji PTC w segmencie biznesowym oraz rozwój nowych usług w ramach tego obszaru.

źródło: PTC

Kan



Autor |2012-09-28T09:09:48+02:0028 września 2012 09:09|Kategorie: Newsy, Rynek, T-Mobile|Tagi: , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. LesH 28 września 2012 w 07:24 - Odpowiedz

    Czyżby się wreszcie zorientowali, że ‚sekcja utrzymaniowa’ klientów biznesowych traciła ich zamiast zatrzymać? Jeśli tak, to w samą porę i niech mądrymi decyzjami pokażą, iż reklamy zachęcające do negocjacji warunków przedłużeniowych nie są pustym wabikiem, lecz zapowiedzią rzeczywistej elastyczności wobec klientów firmowych, także ‚drobnych’ przedsiębiorców. Tego akurat życzę Ti-Mobajlowi najserdeczniej, zarówno polskiemu, jak i niemieckiemu, zanim zawiedziony i zdesperowany poprzenoszę swoje kilkunastoletnie aktywacje z numerami do konkurencji.

    • Londer 28 września 2012 w 08:38 - Odpowiedz

      Dokładnie klient biznesowy posiada trochę inne wymagania niż indywidualny, dobrze, że zamierzają się trochę wyspecjalizować w tym kierunku, bo nie zawsze walczy się tylko ceną.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.