Baza klientów marki Orange Polska.

Nju Mobile (marketingowa pisownia własna: nju mobile) – marka usług telefonii komórkowej, działająca w sieci Orange. Została wprowadzona na rynek w kwietniu 2013 roku. Operatorem sieci jest Orange Polska. W ofercie znajduje się zarówno sprzedaż usług na kartę (pre-paid), jak i na abonament (post-paid).

Korzystanie z oferty Nju Mobile nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy.
W spotach reklamowych wykorzystano anonimową żółtą postać, która przypomina kształtem owoc lub gąbkę. Akcja promocyjna prowadzona jest między innymi w sieci Internet, także za pomocą portali społecznościowych.

Na koniec I kwartału 2014 (po roku działalności) pod marką Nju Mobile działało 479 tys. kart SIM, z czego 77% w ramach usług przedpłaconych.

Przy okazji potwierdzam, że do końca wakacji użytkownicy tej marki będą mogli korzystać z LTE – dodał Wojciech Jabczyński.

Rzecznik Orange skomentował, też wyniki Grupy Orange po drugim kwartale 2014 roku. – Zyskaliśmy 99 tys. klientów abonamentowych i 86 tys. użytkowników mobilnego internetu. W tym drugim przypadku to najlepszy kwartalny wynik w historii – napisał.

Również nasze oferty konwergentne szybko zdobywają kolejnych zwolenników. Flagowy Orange Open na już 418 tys. klientów. Na koniec sieć, której postępy modernizacji są bardzo widoczne. Dzięki niej już 97,15 proc. Polaków jest w zasięgu sieci 3G. Natomiast zasięg LTE sięgnął 51,66 proc. populacji (po I kwartale było to 29 proc.) co oznacza, że ponad 20 mln Polaków może korzystać z najszybszej technologii mobilnego dostępu do internetu. Coraz więcej z Was wykorzystuje też promowaną przez nas sprzedaż smartfonów i tabletów na raty – dodał.

Wyniki Orange: Tutaj

źródło: Orange

Kan