Organizatorzy Gameset oraz better. gaming agency, wraz z partnerami – Microsoft Polska i Game Industry Conference zapraszają na konferencję na temat wpływu pracy zdalnej na tworzenie i promocję gier wideo. Prelegenci omówią najważniejsze trendy i problemy związane z pracą deweloperską w pandemii oraz przedstawią narzędzia ułatwiające produkcję w warunkach home office.

Konferencja “Wyzwania produkcji i marketingu gier wideo w dobie pandemii” rozpocznie się 31 marca (środa) o godz. 12.00 w trybie online. Swoje prelekcje zapowiedzili przedstawiciele Microsoft, Superhot, Chmurowiska oraz organizatorzy – Gameset i better. gaming agency. Wydarzenie poprowadzi Mateusz Witczak z polskigamedev.pl. Rejestracja na konferencję dostępna jest poniżej:

 

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

– Często powtarzamy, że branża gier nie traci przez lockdown ze względu na swój cyfrowy charakter. W kwestii sprzedaży jest to kwestia dyskusyjna ze względu na marketing gier – przy tak dużej liczbie wydawanych tytułów, ciężej dotrzeć do odbiorcy. Jeśli zaś chodzi o samą produkcję, pandemia zdecydowanie jest dużym utrudnieniem. Praca z domu zmusiła wielu twórców do adaptacji, a w rezultacie opóźnień. Na konferencji chcemy pokazać rozwiązania zarówno dla dużych studiów, jak i twórców niezależnych, które mogą ułatwić przystosowanie do nowej rzeczywistości – mówi Marcin Kosman, współzałożyciel better. gaming agency.

 

– Rok 2020 odcisnął na naszej rzeczywistości trwały ślad, wiele dotychczasowych reguł życia zostało radykalnie zmienionych – jako społeczeństwo wiemy już, że praca zdalna zostanie z nami na dłużej, a większość codziennych spraw można załatwić przez internet. Zmiany tyczą się też branży gier – wiecznie obecne w branży targi i eventy zostały przeniesione do online, cyfrowa dystrybucja jeszcze mocniej zyskała na sile, a gry okazało się, że mogą mieć jeszcze więcej odbiorców niż wcześniej. Zmienił się sposób komunikacji studiów i wydawców gier, a przede wszystkim przez pracę zdalną – zmienił się też sposób tworzenia gier, i technologie go wspierające – dodaje Tomasz Miecznikowski, Team Leader Games Marketing w Gameset

 

Agenda wydarzenia:

· 12:00 – 12:30

Otwarcie konferencji

“Gaming i marketing po 2020 roku”

Marcin Kosman – better. gaming agency

Tomasz Miecznikowski – Gameset

 

· 12:40 – 13:10

Azure Gaming Ambassador

“Z małej chmury dużo rzeczy – od klikania stronek jako indie po montowanie platform do mierzenia sprzedaży

całej branży”

Tom Kaczmarczyk, co-founder @ SUPERHOT Team, co-founder @ IndieBI

 

· 13:20 – 13:50

„Opportunities with ID@Xbox”

Xbox Team – ID@Xbox – Guy Richards

 

· 14:00 – 14:30

„Building Cross-platform Games on PlayFab”

Azure Playfab – Andy McCalib PlayFab | Microsoft Azure

 

· 14:40 – 15:10

“Building the Microsoft Cloud for Gaming”

Travis Bradshaw, CTO of Microsoft Gaming Industry Vertical

 

· 15:20 – 15:50

“Jak zadbać o bezpieczeństwo swojego środowiska w Microsoft Azure – doświadczenia z pola walki!”
Michał Furmankiewicz – Szef Działu Konsultingu w firmie Chmurowisko, Microsoft MVP Azure i Microsoft Certified Trainer

 

image processing20210324 5084 13u2w6k

 

Po każdej prelekcji przewidziany jest czas na pytania do gości. Konferencja będzie prowadzona w języku polskim i angielskim, bez tłumaczenia.