Orange zaktualizował oficjalną aplikację dla klientów sieci aplikacja pozwala obecnie opłacać online faktury za usługi stacjonarne, ale jednocześnie od wersji 4.1 szybkie połączenie z doradcą realizowane z aplikacji jest płatne zgodnie cennikiem. Ponadto kilka fajnych nowości i poprawki błędów.
Mój Orange umożliwia:
– szybkie połączenie z doradcą (po zalogowaniu loginem i hasłem)
– sprawdzanie stanu konta i pakietów dodatkowych
– podgląd faktury (PDF) i możliwość jej opłacenia
– włączanie i wyłączanie usług dodatkowych
– doładowanie numerów na kartę i mix
– analizę wykonanych połączeń (billing) i ich kosztu
– zgłoszenie uszkodzenia Neostrady lub linii stacjonarnej
Uwaga: od wersji 4.1 szybkie połącznie z doradcą realizowane z aplikacji jest płatne zgodnie cennikiem.
NOWOŚCI
– możliwość edycji kafelków na stronie głównej
– ułatwione przelewnie środków ze Skarbonki w ofertach na kartę
– skróty do doładowań na stronie głównej
– nowy wygląd ofert
– nowy filtr usług
– możliwość opłacenia online faktur za usługi stacjonarne
– poprawiona prezentacja daty końca umowy z zakładce Twoje konto
– poprawki błędów
– od wersji 4.1 szybkie połączanie z doradcą realizowane z aplikacji jest płatne zgodnie cennikiem
Nową wersję Mój Orange w wersji 4.1 z dnia 19 grudnia 2017 na Androida możecie pobrać z Google Play: Tutaj.
źródło: Orange
Kan
aplikacja w wersji 4.2 jest już od kilku miesięcy i połączenie z doradcą jest bezpłatne informacja jest nie prawdziwa
zaskakujący komentarz, bo wczoraj aktualizowałem do wersji 4.1. W informacji też jest link do wersji z 19 grudnia tego roku. Nie znam wersji 4.2 – od kilku miesięcy. Andrzej
pewnie chodzi o wersje 4.02 a nie 4.2
Tak przepraszam wersja 4.02 wesji4.1 już dawno nie ma
Krzysiaczek1966 nieuważam się za orła matematyki, ale podpowiem, że 4.02 jest niżej niż 4.1
Nie uważam *
Wersja 4.02 jest dostępna na iOS tej 4.2 jeszcze nie ma dlatego pewnie kolega tak ma wersja 4.2 jest narazie tylko na Androida stąd te problemy trzeba dodać, że chodzi o wersje Androidową bo aktualizacji nie ma na ios
Dodam jeszcze taka ciekawostkę a mianowicie opis aplikacji z Google Play:
„- do wersji 4.1 szybkie połącznie z doradcą realizowane z aplikacji jest płatne zgodnie cennikiem”
Czy ktoś może tym się zająć a zwłaszcza ktoś kto pisał artykuł jak odnosi sie do tego Orange?
Żenada – kto to widział by płacić za rozmowe z konsultantem ! Mało z nas zdzierają z abonamentu i ofert na karte ??
To powinno też działać w drugą strobe – jak oni do nas dzwonią by oferte przedstawić – powinni nam za to zapłacić !!
Wyrażając zgodę telemarketingową Orange płaci 5 zł (rabat) miesięcznie ! Nie chcesz, żeby Ci płacili 5 zł nie wyrażaj zgody marketingowej… a czekajcie a może lepiej przejść do a2mobile gdzie wszystko jest za 19,99 zł miesięcznie bez grożących kar, zgód marketingowych itp. itd.
W związku z płatnym kontaktem z doradcą i inne w moim orange, dotrwam do końca umowy i po wielu latach odchodzę z orange.
Ośmieszają się pobieraniem opłat za takie połączenia z bok,kto to wymyślił?
Tragedia.Jak już chcą pobierać opłatę za połączenie to nie powinno być więcej jak 1zł bez względu na czas połączenia.Jeżeli dzwoni się do nich z ich winy np.(awaria) powinni anulować opłatę.A to co zrobili to cięcie klienta na żywo.Ja do nich dzwonię nie więcej jak raz na pół roku i nie z pierdołąmi ale ta opłąta mnie naprawdę wkurza.,