Consumer Electronics Show, czyli w skrócie CES, to jedne z największych targów poświęconych branży elektronicznej. Wśród wystawców pojawił się m.in. MyKronoz, w którego ofercie znalazł się jeden z kickstarterowych hitów 2017 r.: zegarek hybrydowy ZeTime.

MyKronoz ZeTime
MyKronoz ZeTime

Hybrydowy smartwatch łączy mechanizm tradycyjnego zegarka z kolorowym, dotykowym wyświetlaczem. ZeTime posiada m.in. pojemną baterię, która powinna wytrzymać do 30 dni bez ładowania. Prócz tego urządzenie pozwala także na mierzenie pulsu, liczby spalonych kalorii czy odbieranie połączeń.

MyKronoz ZeTime
MyKronoz ZeTime

Pomysł na połączenie cech klasycznego zegarka z nowoczesnym smartwatchem okazał się strzałem w dziesiątkę. Przez dwa miesiące trwania zbiórki na platformie Kickstarter, producent zebrał na swój projekt 6 milionów dolarów. Co ciekawe, MyKronoz jako minimalny cel ustalił kwotę… 50 000 dolarów.

MyKronoz ZeTime
MyKronoz ZeTime

Na CES 2018 MyKronoz prezentował ZeTime w wersjach Regular i Petite: oba modele różnią się przede wszystkim rozmiarami. W przypadku Regular szerokość koperty wynosi 44 mm, a szerokość paska 22 mm; przy ZeTime Petite wartości te wynoszą kolejno 39 mm i 18 mm. Co więcej, smartwatch posiada szeroką linię wymienialnych pasków i tarcz zegarka.
Zegarek hybrydowy ZeTime kosztuje około 899 zł. Produkt dostępny jest m.in. w sieci marketów Media Markt i Saturn.
Zobacz wideo jak prezentuje się ten hybrydowy zegarek.

Źródło: Entrymedia, MyKronoz

Kan