Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI*, player jest liderem wśród serwisów VoD, które udostępniają treści własnej produkcji lub takie, do których prawa nabyły na mocy zawartych umów licencyjnych. W październiku liczba realnych użytkowników korzystających z player wyniosła 5,1 mln! Należący do Grupy TVN serwis pozostaje najbardziej angażującym w Polsce pod względem średniego czasu oglądania, wśród wszystkich serwisów VOD.


Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI pokazują, że w październiku br. serwis player pokonał konkurencję i osiągnął wynik na poziomie blisko 5,1 mln Realnych Użytkowników (RU). Liczba ta odnosi się do korzystających zarówno ze strony www, urządzeń mobilnych oraz PC, jak i z aplikacji mobilnej „player”**. W przypadku tej ostatniej, RU wynosi prawie 1,2 mln użytkowników. Jednocześnie, z danych wynika, że spośród wszystkich stron VOD objętych badaniem, użytkownicy korzystający z PC najwięcej czasu spędzają w player. Szczególnie zaangażowaną grupą są Millenialsi, czyli internauci w wieku 15 – 34 lat, którzy korzystają z należącego do Grupy TVN serwisu średnio przez 6h 09min 39sec w miesiącu.

Kolejne wyniki pokazują, że szeroka oferta TVN, programy wyprodukowane na wyłączność serwisu (np. „Kuchenne Rewolucje. Powroty”, „Szkoła. Parodia”, czy „Kuba Wojewódzki. Więcej”), nowe kanały na żywo, współpraca ze strategicznymi partnerami jak nc+, onet.pl czy MTV oraz niczym nieograniczony dostęp są tym, czego oczekują użytkownicy player. Wyjątkowe treści oraz odświeżony w ostatnich miesiącach wizerunek marki pozwoliły nam dotrzeć do największej grupy użytkowników. Także tych oglądających wideo na urządzeniach mobilnych. Wciąż się rozwijamy, co pokazują aktualne wyniki Gemius/PBI i zgodnie z planem jeszcze bardziej dystansujemy od pozostałych rynkowych graczy” – tłumaczy Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.


* badanie GEMIUS/PBI, październik 2017, analiza przeprowadzona przez player
** wynik uwzględnia ruch ze strony player.pl, vod.pl/playerpl-promocja oraz z aplikacji mobilnej player.

źródło: TVN

Kan