Jesteś tutaj:---UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem2017-09-27T12:15:23+01:00

Start Forum Operatorzy VOIP UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31289

      UPC Polska wdrożyło CallPage, kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Jak działa CallPage?

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Przecież taki click2call ze strony oferuje kilka firm voip, od ok 10 lat.
      Pierwsza z brzegu – http://alekontakt.pl/funkcjonalnosci-firma.html
      Wiec co to za mecyje???

      Reklama
Viewing 1 reply thread
  • You must be logged in to reply to this topic.