Jesteś tutaj:---UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem
PL R200 NV 970x200 071119

UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem2017-09-27T12:15:23+01:00

Start Forum Operatorzy VOIP UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

  • Autor
    Wpisy
  • Kan
    Opiekun forum
    Liczba postów: 31289

    UPC Polska wdrożyło CallPage, kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Jak działa CallPage?

    Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Przecież taki click2call ze strony oferuje kilka firm voip, od ok 10 lat.
    Pierwsza z brzegu – http://alekontakt.pl/funkcjonalnosci-firma.html
    Wiec co to za mecyje???

    Reklama

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.