Start › Forum › Operatorzy › VOIP › UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem
- AutorWpisy
UPC Polska wdrożyło CallPage, kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Jak działa CallPage?
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem
Anonim
28 września 2017 o 18:12Liczba postów: 0Przecież taki click2call ze strony oferuje kilka firm voip, od ok 10 lat.
Pierwsza z brzegu – http://alekontakt.pl/funkcjonalnosci-firma.html
Wiec co to za mecyje???Reklama- AutorWpisy
Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.