Start Forum Operatorzy VOIP UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Jak wynika z raportu Boston Consulting Group rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia. Większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez internet. To zaś sprawia, że przybywa graczy na rynku, którzy muszą ze sobą coraz mocniej konkurować. Klienci oczekują bowiem nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości i coraz większej swobody dostępu.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      „UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta”. Bzdura. Jakiego klienta? Z dużych miast(UPC, Vectra, Szybki internet). A reszta Polski – tv naziemna Internet głównie od monopolisty Orange(dawny TP-SA) z przymusowym telefonem stacjonarnym lub haraczem za dzierżawę łącza na obszarach wiejskich z prędkością 512 kB/s?
      Dokładnie jak za PRL-u. Duże miasta miały trzy programy TV a reszta kraju dwa a niektóre regiony jeden. Ale opłaty i podatki dla wszystkich jednakowe

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139943

      Ja tam nie widzę dostosowania oferty do moich potrzeb. Od ponad roku jestem na „wolnej” umowie, bo wystarcza mi pakiet Max TV oraz net 30MB. a każda kolejna oferta przedłużenia jest droższa. 20-30% ale droższa. Skoro nie potrzebuję 60 czy 100MB, to czemu mam za to płacić?

Viewing 2 reply threads
Reply To: UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta
Your information: