Start › Forum › Operatorzy › VOIP › UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta
-
AuthorPosts
-
-
Jak wynika z raportu Boston Consulting Group rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia. Większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez internet. To zaś sprawia, że przybywa graczy na rynku, którzy muszą ze sobą coraz mocniej konkurować. Klienci oczekują bowiem nieograniczonego wyboru treści najwyższej jakości i coraz większej swobody dostępu.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta
-
AnonymousGuest19 września 2016 at 19:59Liczba postów: 139943
„UPC – oferta jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta”. Bzdura. Jakiego klienta? Z dużych miast(UPC, Vectra, Szybki internet). A reszta Polski – tv naziemna Internet głównie od monopolisty Orange(dawny TP-SA) z przymusowym telefonem stacjonarnym lub haraczem za dzierżawę łącza na obszarach wiejskich z prędkością 512 kB/s?
Dokładnie jak za PRL-u. Duże miasta miały trzy programy TV a reszta kraju dwa a niektóre regiony jeden. Ale opłaty i podatki dla wszystkich jednakowe -
AnonymousGuest26 września 2016 at 11:06Liczba postów: 139943
-
-
AuthorPosts