Start Forum Rynek Wyniki i sprawozdania finansowe TP traci kilkanaście mln zł rocznie na nieetycznych chwytach marketingowych

Viewing 6 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Aktywni handlowcy operatorów stacjonarnych chętnie podkupują klientów konkurentom. Dobrze jak robią to zgodnie z prawem, gorzej, gdy posługują się oszustwem. Szacujemy, że takich spraw może być nawet kilkadziesiąt tysięcy rocznie i tracimy na tym kilka mln zł – napisał na swoim blogu rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      Powinno się jakoś ukrócić takie postępowanie, w tym przypadku zgadzam się z rzecznikiem tp, że przypadki takich nieuczciwych praktyk należy zgłaszać na policję.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      Aby zabezpieczyć się przed takimi praktykami proponuję zlikwidować tel. stacjonarny i przejść do telefonii komórkowej w systemie pre-paid 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      To firmy telekomunikacyjne (i nie tylko) swoją agresywną walką o klienta powodują takie wypaczenia. Budżety do wyrobienia są duże i trzeba działać jak widać nawet nieuczciwie.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      Dodam jeszcze, że teraz telefonia komórkowa jest tańsza, bezpieczniejsza, no i mobilna. Ja osobiście nie mam tel.stacjonarnego od wielu już lat i bardzo to sobie chwalę. Raz byli u mnie i zapytali, czy nie chę zmiany operapora. A jak zapytałem czy mają lepszą ofertę niż Play Fresh, to uciekłi :)))

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      I niech się cieszą wkońcu będą mieli taniej niż w tp! Dobrze wiem jak pracują tacy przedstawiciele i takie teksty się praktycznie nie zdarzają, może 1 na 20 i to jak jakiś emeryt nie zrozumie o co chodzi… A ogólnie to tepsa okrada na abonamentach socjalnych i standardowych a biedni ludzie płacą po 71gr za impuls lokalny;/;/

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141116

      Nie wiem skad ta niechec sie bierze do tp i orange. tutaj narzekaja, ze nieetyczne chwyty, na orange, ze loteria. A przeciez to sa tak duze firmy, ze o wizerunek swoj dbaja bardzo zdecydowanie. Ja nie widze tam miejsca na zadne nauzycia.

Viewing 6 reply threads
Reply To: TP traci kilkanaście mln zł rocznie na nieetycznych chwytach marketingowych
Your information: