Start › Forum › Operatorzy › Operatorzy komórkowi › T-Mobile na kartę – zmiana opłat za połączenie z konsultantem
-
AuthorPosts
-
-
Od dnia 25 grudnia 2014r. T-Mobile Polska w systemie na Kartę nalicza opłaty za połączenie z konsultantem, jak za połączenie do abonenta sieci Operatora.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: T-Mobile na kartę – zmiana opłat za połączenie z konsultantem
-
Anonymous
Guest30 grudnia 2014 at 07:05Liczba postów: 141086A ja przeniosłem się z kartą pre-paid do konkurencji, najbardiej zirytował mnie fakt że proste sprawdzenie stanu i ważności konta kodem USSD czyli *101# za każdym razem skutkuje pobraniem z karty opłaty w wysokości 3 groszy. Mniejsza o kwotę ale sam mechanizm USSD jest rozwiązaniem zupełnie bezpłatnym i żaden z operatorów nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów, (wiem bo jakiś czas temu sam tym sam się zajmowałem). Jakoś żaden inny operator w Polsce nie pobiera opłat za kody USSD a t-mobile jest na tyle pazerna, że nawet tu próbuję uszczknąć kawałek tortu. Ale ode mnie już nie dostaną ani grosza, pewnie wydam więcej u konkurencji na jej usługi podstawowe niż wydałbym na te kody USSD w t-mobile przez cały rok, ale tu właśnie chodzi o podejście do klienta i czerpanie zysku za wszelką cenę, jak widać można na tym jednak tylko stracić, bo wkrótce przeniosę żonę i dzieci również z pre-paid w t-mobile gdzie indziej, mimo że wszyscy byliśmy jej klientami od ponad 12 lat.
-
Anonymous
Guest30 grudnia 2014 at 12:52Liczba postów: 141086Czy wszyscy mają jakąś cholerną paranoję na punkcie sprawdzania stanu konta? Kiedy T-M wprowadzał te 3 grosze to jednocześnie powiedział że można za darmo nadal sprawdzać poprzez aplikacje na androida i inne systemy. Czyli wniosek taki – chcą klientów ze smartfonami którzy wiecej wydają, a nie dziadów co im szkoda 3 groszy. Tak poza tym to uważam ofertę na przykład darmowych smsów do wszystkich sieci za mega wypasioną, bo żadna sieć jej nie ma, nawet play.
-
-
AuthorPosts