Jesteś tutaj:---Smartfon jako nowe narzędzie do zdalnego podsłuchu rozmów telefonicznych
Smartfon jako nowe narzędzie do zdalnego podsłuchu rozmów telefonicznych2011-10-06T07:34:30+02:00

Start Forum Sprzęt Pozostałe tematy Smartfon jako nowe narzędzie do zdalnego podsłuchu rozmów telefonicznych

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Firma Altar zakończyła prace nad nowym rozwiązaniem pomocnym w pracy supervisora call center. Nowa funkcjonalność udostępniona w systemie Altar Contact Center pozwala na prowadzanie podsłuchu rozmowy przy wykorzystaniu smartfona pracującego pod kontrolą systemu Android.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Smartfon jako nowe narzędzie do zdalnego podsłuchu rozmów telefonicznych

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      Dziś mam wyjątkowe kłopoty z jarzeniem, a tak ciekawie brzmią wieści w tym newsie… Może jutro zaskoczę jak to działa i dojdę, jak odpalić aplikację działającą na moim Galaxy SII. Nareszcie bym wiedział, czy pracownicy rozmawiają z klientami kompetentnie, konkretnie, konstruktywnie i skutecznie, ponieważ ich rozmowy na moich telefonach nie są nagrywane. Dużo dymu, a wyniki niekiedy takie sobie.

    • kaz
      Member
      Liczba postów: 618

      Co za czasy, każdy każdego podsłuchuje.

Viewing 2 reply threads
Reply To: Smartfon jako nowe narzędzie do zdalnego podsłuchu rozmów telefonicznych
Your information:




https://linebet-bangladesh.com/en/mobile