Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Przełącz prąd na Plus – stawki dla gospodarstw domowych

Viewing 7 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Od 27 stycznia startuje nowa odsłona oferty energii elektrycznej od Plusa dla gospodarstw domowych. Prąd od Plusa to gwarancja stałej, atrakcyjnej ceny za energię przez cały okres umowy, brak prognoz i ukrytych opłat oraz prosta, przejrzysta faktura! Nowa oferta wsparta będzie ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Przełącz prąd na Plus!”.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Przełącz prąd na Plus – stawki dla gospodarstw domowych

    • PROZAK
      Participant
      Liczba postów: 1972

      Pozostali klienci Plusa podobno płacą 0,2590 zł/kWh netto(płacę w PGE 0.25390 zł/kWh netto). Plus nie do końca wyjaśnia jak to jest u z tymi cenami u niego, bo jak wiadomo płatność za energię elektryczną składa się z trzech elementów: 1. koszt za faktycznie zużytą energię elektryczną ( Energia elektryczna czynna całodobowa) 2. stały miesięczny koszty za dostarczenie tej energii (Opłata dystrybucyjna zmienna całodobowa) 3. abonamenty (Opłata dystrybucyjna stała, opłata przejściowa, opłata abonamentowa). [i]To co podaje Plus to cena za faktycznie zużyta energie[/i], a nie wiadomo jaką ma opłatę dystrybucyjną za kWh ( u mnie opłata ta wynosi 0.23000 zł/kWh netto) i jakie opłaty abonamentowe!? Ktoś korzysta z oferty Plusa dotyczące prądu, niech poda jak faktycznie wynoszą te opłaty?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      oferta Plusa może i jest interesująca, ale wg. mnie nie najbardziej korzystna. jest wielu sprzedawców energii, jeśli ktoś się zastanawia nad tym to może porównać z ofertami innych firm, np. Novum…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      „Ewentualnie dystrubutor musi zmienic licznik na „inteligentny” za free. ”

      Za free czyli kto płaci? Wszyscy w opłacie dystrybucyjnej. TO taki ukłon sejmu SŻ.

      Zysk jak widać 1 gr./KWh pod warunkiem że cena nie spadnie a szanse są na to spore.
      Zakładając że zużywasz 100 kWH/m-c to aż 1 zł oszczędności miesięcznie!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      Te dwie propozycje sposobu rozliczania energii od Plusa są bardzo interesująca. Na tle tego, co mamy na rynku, wydają się wyróżniać. Mamy w domu parę usług od Plusa i Cyfrowego Polsatu, na pewno będziemy mieli atrakcyjną stawkę za prąd.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      Być może faktycznie tak jest. Poza tym na stronie Plusa info: Jeśli nie jesteś jeszcze w SmartDOM: 0,2550 zł netto, Jeśli jesteś w SmartDOM: 0,2390 zł netto w G11. Poza tym jest kalkulator uwzględniający różne rejony i dostawców energii.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      Coś chyba ceny wzrosły, bo ja podpisywałem umowę, jeszcze z ceną za kwh 0,2390 (zresztą taka cena jeszcze jest na stronie www). Jak sobie to obliczyłem to okazało się, że w ciągu roku mam jakby 1 miesiąc prądu gratis. Z tym, że ja w Tauronie płaciłem dosyć dużo, bo 0,2758 netto. Dodatkowo dużą różnicę robiło to, że nie ma w Plusie opłaty handlowej. W Tauronie płaciłem 3,00 zł miesięcznie. No to teraz sobie policzcie…. Kwh w roku 2000 x 0,0368 różnicy w cenie kwh = 73,60, opłata handlowa 3,00 zł x 12 = 36,00 zł. Razem 109,60 zł oszczędności w ciągu roku. Może nie jest to kwota oszałamiająca, ale zawsze coś.
      Na minus muszę zapisać obsługę klienta. Może teraz lepiej, gdy można zamówić kogoś wyspecjalizowanego w sprawach energii do domu, ale jak wtedy jeszcze nie mogłem tak zrobić. Chodziłem od salonu do salonu szukając kogoś kto mnie obsłuży. Pracownicy salonów po prostu nie wiedzieli jak to zrobić. Skądinąd wiem, że salon za podpisaną umowę na prąd ma 10 zł, więc może dlatego nikt się nie stara… Obsługa masakra. Dodatkowo ostatnio dzwoniłem na infolinię Plusa i przy okazji chciałem potwierdzić od kiedy rozpoczynają mi świadczyć usługi (wiedziałem, że mają od 1 lutego), a tu nagle dowiaduję się, że od 1 marca. Nikt mnie nie poinformował o przesunięciu terminu, dodatkowo na infolinii nawet nie wiedzieli dlaczego te przesunięcie… Jeszcze raz powiem: obsługa klienta prywatnego w Plusie to MASAKRA, jedynie ofertę cenową mają b. dobrą jak na moje potrzeby.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141149

      A czy ktoś korzystał z usług firmy Axpo? Zapewne nie, bo jest to b. mało znana firma u nas w kraju. Ale to bdb wiadomość dla konsumentów, bo takie nowe firmy walczą z lokalnymi gigantami przy pomocy cen. Polecam zapoznać się z ich ofertą. Mi udało się obniżyć rachunek za prąd zmieniając dystrybutora energii właśnie na nich. Ale nie chce prowadzić agitacji – sami sprawdzcie i porównajcie.

Viewing 7 reply threads
Reply To: Przełącz prąd na Plus – stawki dla gospodarstw domowych
Your information: