Jesteś tutaj:---Prowadzisz hotel? Wybierz VoIP!

Prowadzisz hotel? Wybierz VoIP!2016-10-14T07:10:06+02:00

Start Forum Operatorzy VOIP Prowadzisz hotel? Wybierz VoIP!

  • Autor
    Wpisy
  • Kruger007
    Członek
    Liczba postów: 14

    [b]Prowadzisz hotel? Wybierz VoIP![/b]

    [b]Dobrze zorganizowana komunikacja z klientem to konieczność, zwłaszcza jeśli mówimy o branży hotelarskiej. Ogrom telefonów dziennie, zarówno z rezerwacjami jak i od gości już zameldowanych, nie można pozwolić na jakąkolwiek dezinformację. Warto wziąć pod uwagę oferowane na rynku gotowe moduły hotelowe.[/b]

    [img]https://www.voip24sklep.pl/public/assets/hotel2.jpg[/img]

    System hotelowy usprawni pracę personelowi, gościom umożliwi wykonywanie wielu czynności za pośrednictwem telefonu IP. Obsługa hotelowa może zgłosić na bieżąco stan pokoju przy użyciu skróconych kodów (np. pokój został posprzątany, uzupełniono barek). Klienci natomiast mogą rejestrować przybycie/wyjazd czy informować o statusie „nie przeszkadzać”. Ponadto pełen rejestr połączeń, wykonywanych z każdego pokoju hotelowego przez system, pozwala na szybkie rozliczanie kosztów połączeń.

    Pracownicy hotelu są w ciągłym ruchu, a telefon komórkowy nie sprawdzi się w każdym miejscu. Notoryczna utrata zasięgu lub nawet jego całkowity brak, to częsty problem obiektów położonych z dala od nadajnika GSM. Rozwiązaniem mogą być bezprzewodowe telefony DECT – wystarczy łącze internetowe, a otrzymamy gwarancje kontaktu z personelem, który pracuje np. w podpiwniczeniach lub wymaga specjalistycznego wodoodpornego telefonu przenośnego.

    Zwiększyła się ilość zatrudnionych osób? Pojawiły się nowe pokoje hotelowe? A może zmieniacie lokalizację? W razie potrzeby zawsze istnieje możliwość łatwej rozbudowy systemu. Wystarczy zgłosić się do osoby odpowiedzialnej za zarządzanie systemem. Wszystkie urządzenia końcowe – telefony (różnych producentów np. Yealink, Gigaset, Snom, Panasonic) współpracują ze sobą, eliminując problemy związane z dodatkową konfiguracją. W sytuacji, gdy firma przenosi się do nowego biura można po prostu zabrać ze sobą cały dobytek, łącznie z aparatem telefonicznym. Wystarczy podłączyć go w nowym miejscu i nie trzeba czekać na przeniesienie numeru, tylko na włączenie Internetu, a jak wiemy bez Internetu mało który biznes funkcjonuje.

    Odpowiednio skonfigurowana centrala IP PBX może wprowadzić sporo przydatnych elementów. Przykładowo – hotelowa centrala PBX 3CX sprawi, że nazwiska gości będą wyświetlane na telefonach kadry kierowniczej, serwisu pokojowego i recepcji, umożliwi funkcję pobudki, da możliwość ustawienia grup dzwoniących. Personel ma dostęp do prostego, ale dającego wiele możliwości interfejsu internetowego. Można połączyć go z programem hotelowym.

    [img]https://www.voip24sklep.pl/public/assets/NFP-1_a-1.png[/img]

    Jeśli hotel posiada sale konferencyjną, organizuje spotkania biznesowe, możesz udostępnić gościom sprzęt IP niezbędny do wideokonferencji – z pewnością nie zostanie to niezauważone. System telekomunikacyjny ma przede wszystkim zapewnić wygodę odwiedzającym i personelowi. Świetnie jeśli w parze z tym idzie perspektywa oszczędności.

    Zakupienie sprzętu to jednorazowa inwestycja firmy, która zwróci się poprzez niższe rachunki. Większość niezbędnego sprzętu np. serwer, można kolokować u usługodawcy. Nie musisz wydawać kosmicznych kwot, żeby mieć płynnie działający system. Jeżeli masz już serwer możemy wykorzystać obecny, przez co zredukujemy koszty wdrożenia.

    Chcesz wprowadzić swój hotel, pensjonat, sale konferencyjną na nowy poziom technologiczny?

    Sprawdź to!

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    W hotelu jak najbardziej przyda się centralka z IVR (osobno recepcja i administracja). Nagrywanie rozmów też bym polecił [url]http://www.halonet.pl/wirtualna-centrala/rejestrator-rozmow[/url]

    Reklama

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.