Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi problem z przeniesieniem numeru

Viewing 0 reply threads
  • Author
    Posts
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139972

      Witam forumowiczów,

      w piątek, tj 29.06.2012 udałem się do salonu T-Mobile, z prośbą o przeniesienie numeru z Play Fresh do MTV Mobile, oczywiście konsultant nie widział problemu, wystąpił z wnioskiem o migrację do P4 i powiedział żebym przyszedł w poniedziałek tj, 02.07.2012 po kartę sim „bo może play sie nie zgodzi, wiec teraz panu startera nie dam”. Trochę mnie to zdziwiło, ale skoro takie mają procedury to spoko.

      po 10 min dostałem sms z Play, że migracja nastąpi 02.07.2012.
      owego 2 lipca, udałem się do tego samego salonu T-mobile po kartę sim. Tym razem konsultantka – która była zdzwiona postawą kolegi i chyba zrobiła ponowny wniosek o migracje i wydała kartę sim.

      około godziny 22:00 numer był w T-mobile, od razu doładowałem konto kwotą 50 zł, aby mieć darmowe sms
      niestety okazało się, że numer został przeniesiony, ale do taryfy TAK TAK,

      po raz kolejny (trzeci?) udałem sie do tego samego salonu T-mobile, gdzie po przedstawieniu całej sytuacji
      wszyscy byli mega zdziwieni, jak to sie moglo stac??

      po kilku telefonach konsultanta do jakiegoś „miszcza”, zostałem poinformowany, że zostanie w tej sprawie wysłana mailem reklamacja i lada chwila numer będzie w MTV…

      Lada chwila, numer został ….
      … wyłączony

      od ponad 48h, numer którego używałem dobre 10 lat nie istnieje.

      moja wymiana maili z BOK T-mobile (czytac nalezy od dolu):

      [quote]
      Witam,

      zgodnie z poprzednią odpowiedzią podkreślam, iż sprawa jest w trakcie rozwiązywania. Serdecznie przepraszam i proszę o cierpliwość.

      Z pozdrowieniami

      Ilona Pasek
      Mł. Konsultant ds. Korespondencji Prepaid i MVNO

      Szanowna Pani,

      Od kilku godzin numer jest zupełnie wyłączony, jest to dla mnie niepojęte że można w taki sposób postępować z klientem.

      W dniu 2012-07-04 09:18, boa@t-mobile.pl pisze:
      > Witam
      >
      > Wyjaśniam, iż jest zarejestrowane zgłoszenie wysłane z Autoryzowanego Puntu Sprzedaży dotyczące opisanej sytuacji. Tym samym w najbliższych dniach Pana sprawa zostanie rozpatrzona.
      > Bardzo przepraszam za zaistniałe niedogodności oraz proszę o cierpliwość.
      >
      > Z poważaniem
      > Małgorzata Konarzewska
      > St.Konsultant ds. Korespondencji Prepaid i MVNO
      >

      >
      > Witam,
      >
      > Dnia 02.07.2012r wystąpiłem z prośbą o migrację numeru tel xxxxxxxx z play fresh do mtv mobile.
      >
      > migracja udala sie tylko czesciowo, numer zostal przeniesiony do t-mobile lecz do uslugi tatktak, co mi zupelnie nie odpowiada.
      >
      > Konsultant z punktu w ktorym zalatwialem migracje, mial wyslac miala z reklamacja, lecz do chwili obecnej nie widac rezultatu.
      >
      > Jak dlugo jeszcze potrwa taki stan rzeczy? [/quote]

      jutro pojadę tam czwarty raz i chyba przy okazji zahaczę o play z pytaniem czy mogę jeszcze swój numer odzyskać (w sensie wrócić do nich).

      co radzicie drodzy forumowicze w takiej sytuacji?

Viewing 0 reply threads
Reply To: problem z przeniesieniem numeru
Your information: