Start Forum Sprzęt Pozostałe tematy Portale coraz częściej ograniczają dostęp użytkownikom blokującym reklamy

Viewing 5 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Najważniejszym trendem w reklamie online jest reklama wideo, natomiast coraz większe znaczenie ma dla rynku także reklama na urządzenia mobilne. W Polsce już 30 proc. całego ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Coraz większą popularność zyskuje jednak oprogramowanie blokujące reklamy.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Portale coraz częściej ograniczają dostęp użytkownikom blokującym reklamy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Dla mnie to nie problem. Na Onet przestałem zaglądać po wprowadzeniu blokady. Portal i tak jest niepoważny i mało wiarygodny więc nic nie tracę. Teraz czekam na krok Wirtualnej Polski, która jest poniżej dna i mułu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Rozwiązanie jest proste. Nie korzystamy z takich portali. Olewamy je i one więcej stracą.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Odpowiednie DNS i nie wiem co to są reklamy, ale fakt nie wchodzenie wydaję się być lepszą metodą.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      Oj tam oj tam. Bez użytkowników żaden portal nie przetrwa więc ich blokowanie to ślepa uliczka. Nie lepiej treścią zdobywać lojalność? Na YT nawet małe kanały które mają grono fanów żyją ze słabej monetyzacji bo użytkownicy odblokowują adbloki żeby jakoś autora wynagrodzić 🙂 Coś za coś – za bedziewną treść nikt nie płaci. Onet zlewam za blokowanie treści – zresztą tam nigdy nic wartościowego nie było a nawet zdarza się np lżenie POLEK podpisując zdjęcie gdzie ssmani prowadzą POLKI na rozstrzelanie historą o polskich prostytukach dających niemieckim żolnierzom. SKANDAL!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139961

      [quote] Zarabiające na reklamach portale coraz częściej decydują się na blokowanie swoich treści użytkownikom takich programów.[/quote]
      Czyli portale zaczną blokować od lutego większość użytkowników, ponieważ Chrome od wersji 64 będzie blokował najbardziej inwazyjne reklamy, a takich jest najwięcej na polskich stronach, a udział Chrome w Polsce na telefonach to ~80%
      [quote] Z tego powodu właściciele stron internetowych coraz częściej będą uniemożliwiać korzystanie z treści tym internautom, którzy blokują reklamy. Taki trend został wskazany przez portale z USA oraz z Zachodu i coraz chętniej jest wdrażany także na polskim rynku[/quote]
      Na polskim rynku to się nie sprawdzi. Ludzie prędzej zrezygnują z odwiedzania danej strony jak się nie da obejść blokady, choć w większości przypadków można w kilka sekund pozbyć się tej śmiesznej blokady niż wyłączą ublocka.
      [quote] Wystarczy bowiem zajrzeć do sklepu internetowego i zainteresować się np. lodówką, by na wszystkich kolejno odwiedzanych witrynach pokazywano nam tę lodówkę, nawet jeśli ją dawno kupiliśmy. To irytujący sposób reklamowania produktów. [/quote]
      Można nawet dostać maila po wizycie w takim sklepie nie wypełniając żadnych danych https://niebezpiecznik.pl/post/tylko-zajrzalem-na-strone-sklepu-i-dostalem-od-niego-maila-jak-conversionlabs-to-robi/ I jak tych wszystkich śledzących 3rd party cookies, skryptów, ramek z zewnętrznych domen itd. nie blokować.
      [quote]Reklamy które podążają za użytkownikiem nazywane są retargetingiem. Każdy internauta wchodząc na stronę WWW na przykład sklepu internetowego, ma swoje pliki cookie. To właśnie do nich dopisywana jest informacja, jakie przedmioty oglądał, w co klikał, czym był zainteresowany [/quote]
      Dlatego trzeba używać ZAWSZE ublocka origin i ustawić w przeglądarce żeby kasowała wszystkie ciasteczka, gdy się ją wyłącza.

Viewing 5 reply threads
Reply To: Portale coraz częściej ograniczają dostęp użytkownikom blokującym reklamy
Your information: