Jesteś tutaj:---Plus zamyka pocztę elektroniczną – Plusnet

Plus zamyka pocztę elektroniczną – Plusnet2017-12-29T14:38:29+01:00

Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Plus zamyka pocztę elektroniczną – Plusnet

Viewing 31 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31289

      Polkomtel, operator sieci Plus w SMSach do klientów informuje, że od dnia 31.03.2018r. przestaje świadczyć dodatkową usługę poczty elektronicznej – Plusnet – informują Czytelnicy Telix.pl

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Plus zamyka pocztę elektroniczną – Plusnet

    • wlo
      Participant
      Liczba postów: 1151

      Powiem tak… Dawno mnie Plus nie wkurzył tak bardzo jak teraz 😉

      Reklama
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      No ale przynajmniej z dużym uprzedzeniem Plus tę informację przekazał, tak że każdy ma możliwość się przystosować.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Ja już od lat nie korzystam z poczty głosowej i jak dla mnie nie jest ona potrzebna. Widać takich klientów jak ja jest wiele w Plusie, stąd taka decyzja.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Miałem nadzieję że plus powie że sieć zamyka ze starości:-))))

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      wlo: widzę, że nadal używasz plusnet.pl Niestety, zrobiło się zamieszanie i siedzę od godziny już i przenoszę loginy na inne konto @. Nie wszędzie można to zrobić poprzez ustawienia, część stron nie ma takiej opcji zmiany. Pozdrawiam.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      [b]Powiadomienie SMS o otrzymanej poczcie, to była jedyna funkcjonalność, która mnie jeszcze trzymała przy Plusie (od wielu lat).[/b]
      W sumie to myślałem, że tak będzie nadal i nawet zastanawiałem się na przeniesieniem tam drugiego telefony.

      [b]Teraz już mnie nie będzie nic trzymało – będzie można się przenieść do dowolnego operatora.[/b]
      PS
      Z tego co widziałem, Orange ma jeszcze coś takiego jak Multi Box …http://www.orange.pl/portal/map/map/multi_box? – ewentualnie trzeba będzie rozważyć. Ale nie wiem, czy to działa podobnie.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      To ładnie plus zagrał sobie z klientami na koniec roku.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Najlepsza poczta jaką mialem. Bez sensu. Powiadomienia SMS o poczcie….. Ludzie , co za głupi pomysł o zamknięciu. Najgorsze to , że mój bank , spółdzielnia i zakład pracy na mój mail, nie zaglądając wiedziałem smsem , że ktoś coś chce…. Plusie opamiętaj się.

    • lesiobe
      Participant
      Liczba postów: 290

      Plus od czasu jak kupił go pan S stał się skansenem całkowicie nieprzyjaznym klientowi . Ta sieć dla muminków robi wszystko ,żeby jak najszybciej zwrócił się koszt zakupu absolutnie nie zwracając uwagi na ogólnie przyjęte zasady postępowania z klientem .
      Target klientów w tej sieci jest taki sam jak klientów polsatu ,a zatem nie ma o czym dyskutować . Mnie plus wyłączył pocztę plusnet jakiś rok temu, z dnia na dzień i bez ostrzeżenia . Nie odpisał na list polecony. To normalna kaszana . Szkoda sobie zawracać głowy tą siecią jeśli jest się przy zdrowych zmysłach . Dodatkowo ta sieć ma najwięcej internetowych płatnych klakierów .Cechą ich jest to ,że zawsze piszą z niezarejestrowanych kont .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      To była niestety kwestia czasu. Trudno obecnie konkurować z potentatami.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Dwadzieścia lat mam maila w pluset i to srebrnego za 5zl miesięcznie. Wszystkie najważniejsze logowania jak banki, instytucje, sklepy internetowe…. Załamka!
      Mam nadzieje ze poczują te kilka tysięcy potencjalnych rozwiązań umów bo teraz już nic przy nich nie trzyma i odstąpią od głupoty.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Większość głosów jest podobna więć powiem krótko żegnaj poczto i żegnaj Plusie. Trzeba przenieść dwa numery do nowocześniejszego i bardziej wiarygodnego operatora po kilkunastu latach współpracy 🙁

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Czy, wiecie gdzie najlepiej się teraz przenieść, aby dostawać powiadomienia sms o nowej poczcie? W home.pl znalazłem : ale jest napisane :dla uaktywnienia opcji konieczne jest aktywowanie usługi, np. PlusNet (dla sieci Plus) ? Będzie to działać ?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      [b] TOTALNY ABSURD! [/b]
      Utrzymanie tej usługi w skali sieci to pomijalne koszty, do tego wielu użytkowników placi 5 zł /mies za profil silver.

      Dla mnie to było najbardziej wiarygodne i pewne konto pocztowe.
      Wszystkie loginy, kontakty, usługi mam zarejestrowane na Plusnet.
      Jeśli nie jestem pewien jakiegoś loginu, podaję adres Plusnet i zawsze działa, bo tylko tego konta używam od 2000r. ( [b] TAK,
      UŻYWAM I PŁACĘ 5ZL MIESIĘCZNIE JUŻ 18LAT! [/b])

      TAK SIĘ NIE ROBI,
      BARDZO ZŁA DECYZJA!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Z jednej strony bezsensowny krok, likwidować usługę, za którą wielu klientów płaciło.
      Ale z drugiej strony w dobie smartfonów jaka jest różnica z powiadomienia SMS czy powiadomienia wyskakującego z programu do obsługi poczty?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      to prawda, że Plus nasrał Klientom w twarz… będzie trzeba się pożegnać.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Tak jak inni- konto pocztowe w plusnet.pl od ponad 20lat, wszystko połączone z tym adresem… To konto oprócz numeru to byla jedyna rzecz która mnie trzymała w sieci Plus. Absolutnie świństwo dla wieloletnich, lojalnych klientów

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      To co zrobił Plus z kontami pocztowymi to zwykłe świństwo. dwadzieścia ponad lat z tą siecią. Adresy mail w bankach, firmach, wizytówkach, folderach itp a plus sobie zamyka konta. Krótko trzeba też znikać z tej sieci. \wierny bo głupi\. Kończę umowy i zakładam w Orange lub innej sieci a plus niech znika – podobnie zrobię z Polsatem. Hasło „dobre bo polskie”- koń by się uśmiał. panie S – strzał w stopę w przyszłości niedalekiej zaboli!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Ja również z 20 letnim stażem i niestety żegnam się z kontem jak i z siecią. Szkoda, ale takie czasy, wszyscy biją się o klientów, a wszędzie lepsze ceny dla nowych klientów niż 20-letnich.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Bardzo dobra decyzja. Oczywiście w cudzysłowiu. Plus się zwija. Brak poszanowania dla klientów. nałapali jeleni na LTE, które pracuje w porywach z prędkością 1 Mb/s. Żadne reklamacje nie odnoszą skutku. U nich jest wszystko ok. Sieć ma prawo być przeciążona. Cyfrowy polsat już wypowiedziałem. Teraz czas na LTE. Noszę się z takim zamiarem pomimo, że muszę zapłacić karę w wysokości ponad 300 zł.
      Teraz z plusa odejdą kolejne setki a może i tysiące ludzi, którym w noworocznym prezencie zlikwiduje się skrzynki pocztowe.
      Plus – dno i błazenada.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      No tak jak moi poprzednicy. Nie chceta to nie 3 drogie abonamenty i tel po 2 tsie pójdą się prać . sieci i etc nie liczę.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Potwierdzam to co piszą przedmówcy. Plus po nabyciu przez pana Solorza cofną się technologicznie. Praktycznie zero inwestycji w infrastrukturę (przynajmniej tu gdzie mieszkam – zachodnia Małopolska). jestem z nimi od 99 roku mam 2 abonamenty i 8 prepaidów. Całą rodzinę namawiałem aby zostali, w czasach kiedy Networks skasowało ich zasięgiem i jakością usług. Tutaj nie ma nic. Do dziś nie działa wifi calling (chociaż byli w testach pierwsi), w prepaidach nie ma połączenia oczekującego, przekazania rozmowy czy rozmów konferencyjnych. A na koniec odebrano coś co wielu ceniło i chyba to ich trzymało czyli poczty Plusnet. Poczty do rachunków, wyciągów z banków itd. Teraz panie zębaty i synku Tobias mówię papa, abonamenty przenoszę a pre paid po wykorzystaniu środków również. Brawo Wy…. żałosne……

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      mógłbym napisać tak jak poprzednicy, Jestem użytkownikiem profilu srebrnego od wielu lat a poczty od samego początku. NAJLEPSZA poczta z jaką miałem do czynienia. zero reklam, działające i konfigurowalne filtry antyspamowe, aliasy i powiadomienia SMS.
      Na prawdę przy wielu rozmowach w sprawie przedłużenia umowy decydowałem się z uwago na tą pocztę ! Na prawdę! Czekam na kolejną rozmowę w sprawie przedłużenia umowy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Plus strzela sobie w kolano tym wygaszeniem poczty. Dla mnie byl to duzy argument w utrzymywaniu telefonow u nich. Poczta swietna ztym powiadomieniem, praktcznie zero spamu a i ziinym konto dobrze sciagalo.
      Teraz czas sie rozejrzec za innym operatorem… niestety z przykroscia.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      No i co panie Słoneczko? Znowu Dupa w pańskiej sieci. Jak nie kabaretowe rozmowy o PWA (program wymiany aparatów) gdzie wierny klient dostaje po tyłku i musi żebrać jak pies a świeżak który nigdy z plus gsm nie był dostaje na dzień dobry znacznie lepsze warunki. Jeszcze lepsze są rozmowy rezygnacyjne z utrzymaniówką gdzie klient jest przesłuchiwany czemu śmie rezygnować. Jak się złoży rezygnacje to dopiero są sensowne rozmowy. Opiekunowie biznesowi g300 interesują się klientem tylko gdy zbliża się termin przedłużania umowy, infolinia 2601 wieczne kolejki. Program lojalnościowy 5+ skasowany bo po co doceniać lojalność klientów, teraz jeszcze zamykacie plusNet, nosz tego już za wiele. Już wolę Niemcowi w ti-mobajlu płacić niż drobnemu ciułaczowi co robi słomiane oszczędności. Sprzedaj pan ten plus-gsm TeliiSonera i zostań przy puszczania świata wg Kiepskich w swoim polsacie bo to wychodzi najlepiej. Albo jeszcze więcej na reklamy z celebrytami.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Taką informację powinni podawać z dwuletnim wyprzeniem. Nie popisałbym przynajmniej
      nowej umowy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Bezsensowna decyzja Plsa, chwaliłem się znajomym że mam takie dobre i szybkie konto pocztowe bez reklam, że nawet pocztę w starym aparacie mi przeczyta na głos, a teraz widzę że im szkoda im paru groszy na serwer. Potwierdzam też że oferują lepsze warunki dla nowych abonentów niż dla tych co tak jak ja kontynują latami. To wszystko nazawałbym programem nielojalnościowym. Używamy w domu kilka kart w plusie ale powoli będę się żegnał z tą firmą.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      Hej
      też jestem BARDZO niezadowolony. To była jedyna poczta godna zaufania, a kilka razy odtwarzałem dostęp wyłącznie dla tego, że Plus mnie identyfikował jako Klienta abonamentowego.

      Ale jak powiada klasyk psy szczekają karawana jedzie dalej więc pytanie do szanowny wkurzonych. Jakie domeny wybierzecie ? Gdzie przenosicie pocztę?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      2 razy chciałem zmienić sieć, bo nie było atrakcyjnych warunków, jednak jak sobie pomyślałem, że mój adres mailowy jest podany wszędzie i w zasadzie nie wiem gdzie jeszcze, to przedłużałem umowę z Plusem, – teraz widzę: TO BYŁ BŁĄD !!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      konto firmowe na plusnet.pl mam ponad 20 lat, wszystkie kontakty, banki, katalogi, wizytówki, nawet nie jestem w stanie powiadomić wszystkich kontrahentów o zmianie adresu mailowego. Piękny prezent i gratuluję kreatywności w oszczędnościach, można jeszcze skasować napoje dla pracowników to też da duże oszczędności.
      Czy zmiana zakresu usług jest wypowiedzeniem umowy?
      Za pół roku kończy mi się okres umowy dla modemów, za rok dla telefonów, myślę, że od jutra zacznę szukać ofert u konkurencji 🙁

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 182104

      No cóż, czas się żegnać z Plusem. Ze mną odejdzie jeszcze pięć numerów. Opłaca się Plusie? Moje pytanie, co zamiast? Multi Box w Orange? A może coś innego. Ktoś wie?

Viewing 31 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.