Start Forum Inne Hydepark Plus ma 10,4 mln klientów telefonii komórkowej

Viewing 17 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Na dzień 31 grudnia 2014 roku Polkomtel, operator sieci Plus świadczył blisko 10,4 mln usług telefonii komórkowej w modelu kontraktowym i przedpłaconym. Operator oferuje szeroką gamę usług telekomunikacyjnych pod marką parasolową „Plus” i dodatkową marką „Plush”.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Plus ma 10,4 mln klientów telefonii komórkowej

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Przynajmniej jeden operator który podaje faktyczną ilość aktywnych użytkowników

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Najdroższy operator na rynku.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Skąd te 10,4mln?
      Wszystkie inne serwisy podają 12mln bez kilku tysięcy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Czyli PLUS spadł na 4 miejsce i jest już najmniejszy z czterech. Nieustannie spada im baza klientów, to sobie wymyślili teorię, że tylko oni podają liczbę naprawdę aktywnych kart. Jaasne. Ciekawe tylko, kto weryfikuje wiarygodność ich danych.
      Prawda jest bolesna: klienci od nich któryś kwartał z rzędu uciekają, bo to najdroższa sieć w kraju. A jakość połączeń głosowych najsłabsza-jako ostatni operator zabrali się za wdrażanie HD Voice i nadal tego w całym kraju nie ukończyli.
      Tyle w temacie PLUS-a wyciskacza ostatniego grosza.

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      Chochlik edytorski tekstu newsa stara się nas przekonać, że gama usług Plus-a jest 'zeroka’. Czyli zero??? 😉 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Plus chyba miał kiedyś ponad 14mln klientów więc chyba dużo go porzuciło o czym autor nie wspomina. Plus zawsze kojarzyć mi się będzie z centertelem czyli analogiem czyli zacofaniem, niestety

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Masa klientów odchodzi z tego GSM’a plusa. Najczęściej po zapoznaniu się z ofertą na przedłużenie umowy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Ja bym się nie zgodził ze stwierdzeniem, że „Wskaźnik churn jest na niskim poziomie i wynosi 9,1%”. W mojej skromnej ocenie bez mała 10% wskaźnik utraty klientów w przypadku Plusa to już nie jest dramat a armagedon.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      A ja ciemniak wziąłem w Plusie jako jeden z pierwszych klientów „internet domowy LTE”. Oczywiście nie ma to nic wspólnego z internetem bez limitu jak było w reklamie (po 25GB – lejek 400-600kbit/s !!!). Mam 6 usług w PLUSIE i za to co zrobili – po końcu umowy przechodzę byle gdzie, a wąsacz nie dostanie już ode minie już ani grosza… Tak samo chyba zrobią inii oszukani liczeni w tysiącach (np. https://www.facebook.com/pluspowerlteinternetbezlimitowzlimitem).

      I jak wtedy (po ok. dwóch latach) p. Solorz podliczy abonentów okaże się, że uciekli na zieloną wyspę ………. czego sobie i innym życzę.

    • Fankom
      Participant
      Liczba postów: 301

      Bedzie gorzej,wszystkich co znam z plusa mówią że są tam do końca umowy i zmieniają sieć, takie promocje tylko od Polskich biznesmenów.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Mnóstwo ludzi korzysta z usług Plusa, w gronie moich znajomych zdecydowana większość. Dobrym posunięciem było wprowadzenie LTE i współpraca z CP, przez co mogą oferować i integrować różne usługi (telefonia, telewizja, Internet, energia el., itd.).

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      @Polko ma chyba nie aktualne dane co do ilości klientów kontraktowych. 6,1mln Plusa to niestety mniej niż np. 6,8mln TM czy 7,679mln Orange, za niedługo nawet Play (5,8mln) ich przegoni.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Plus od kilku miesięcy podaje faktyczne ilości swoich aktywnych abo, a nie tylko czasowo zaktywowanych i wynika to z dyrektywy europejskiej. Pozostałe telekomy jak na razie tego nie podają.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Plusa trzeba docenić, że nie dał się sprzedać tak jak idea era itp zagranicznym firmą. Jako ostatni polski operator naprawdę daje radę. Nawet można powiedzieć więcej – w wielu przypadkach wyznacza standardy (patrz LTE). Ja od lat mam numer w plusie tak jak i cała moja rodzina. Teraz jesteśmy nawet zadowoleni jeszcze bardziej przez smartdom, który wniósł trochę oszczędności 🙂

    • Lorentz
      Member
      Liczba postów: 70

      Miałem już telefony we wszystkich polskich sieciach komórkowych i tak naprawdę, to specjalnie dużych różnic między jakością usług nie ma.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      W plusie jestem już od wielu lat. I zmienić operatora nie zamierzam. Po pierwsze mają najlepszy zasięg, po drugie ich oferta mi bardzo odpowiada i i z moim stażem przy każdym przedłużeniu dostaje jakieś profity. Kolejna sprawa to to, że jest to jedyny polski operator który został już na naszym rynku. Nie mam zamiaru płacić jakimś zagranicznym tworom które poprzejmowały takie sieci jak era czy idea… Do tego ostatnio po połączeniu plusa z cyfrowym polsatem powstała świetna oferta – smartdom, ale to jak ktoś jest zainteresowany to niech sobie poczyta!
      Pozdrawiam!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 141073

      Plus podaje dane zgodnie z wytycznymi dyrektywy europejskiej, a więc podaje tylko aktywnych a nie zaktywowanych na 1 miesiąc, jak u konkurencji i co najważniejsze przoduje w liczbie klientów abonamentowych, a to Ci głownie generują stałe przychody.

Viewing 17 reply threads
Reply To: Plus ma 10,4 mln klientów telefonii komórkowej
Your information: