Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Klient biznesowy w Plusie

Viewing 18 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 8676

      Osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz małe firmy cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony operatorów. Do nich kierowane są różne oferty mające pomóc w prowadzeniu działalności. Dziś zajmiemy się ofertą przygotowaną dla klienta biznesowego Polkomtela, operatora sieci Plus. W ramach przygotowanej z Plusem sekcji „Telefon dla firm” przedstawimy zestawienie taryf oraz różne usługi dodatkowe.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj:

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Dobre zestawienie. Prawda jest taka, że w gąszczu ofert czasem trudno się połapać.

    • wlo
      Participant
      Liczba postów: 1131

      No co ja na to…
      Korzystam z oferty planu Elastyczne – na wszystkich numerach. Tylko w przedłużeniowych i bez telefon (na roczne kontrakty, efektywnie co 3 kwartały podpisuję nową umowę – daje to „elastyczną” możliwość przejścia na ew. zmianę w przypadku wprowadzenia nowych planów). Biorąc pod uwagę wielkość dodatkowych pakietów kwotowych jakie dostaję, standardowa cena minuty (każdej – tej poza sieć, w sieci, ze strefy itd.) obniża mi się o 40 do 47% w zależności od konkretnego numeru, na którym mam określoną taryfę i związany z nią pakiet dodatkowy.
      W przypadku taryfy na telefonie, który ja używam, takie rozwiązanie jest bardzo korzystne nawet z punktu widzenia zakupu telefonu. Już po 10 miesiącach zwraca mi sie zakup telefonu w aktualnej promocji PWA dla mojej taryfy 😉 Uwzględniając dodatkowe bonusy jakie dają w PWA najdalej po 12-13 miesiącach zaczynam „zarabiać” w stosunku do tego co miałbym w 2-letniem kontrakcie z telefnonem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      przypominam że można rozwiązać umowę z operatorem okazją będzie podwyżka podatku wat.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      dobre zestawienie i dobra oferta, a przede wszystkim dobre usługi. od lat jestem w plusie i nie zamierzam zmieniać.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Trzeba przyznać, ze Plus się postarał i to nawet bardzo skutecznie. Tylko ta taryfa elastyczna jest dla mnie niejasna w artykule, nie wiadomo jak uzyskać te zniżki. Klient moze sie nie połapać.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Fajnie, że wam się te taryfy podobają.
      Tylko dla czego ja nie widzę tych zalet co wy 🙁
      Dlaczego ich nie widzę?
      Ano dla tego:
      Chcę abo za +/- 90zł brutto
      no to w Plusie mam od 120 do maks 240 minut do wszystkich sieci – a w mojej ofercie mam 570
      w Plusie mam za darmo połączenia na wszystkie numery w plusie i stacjonarne, ALE dopiero po pierwszej minucie – w moim abo mam to od 1s
      Minuta jeśli przekroczę abo w Plusie od 33gr do NAWET 59gr – a ja w moim abo mam 29gr

      Swoją drogą ciekawy jestem co się dzieje po tym jak się skończy okres zastrzeżony w Plusie czy też będę miał te same przywileje co w trakcie trwania „promocji”

      Co ja mam?
      taryfę Firmowa 75 w Play – pominąłem tu fakt, że mam dodatkowy upust 20% od tych 91zł brutto – oraz, że wszystkie te „promocyjne” rzeczy nie znikną mi wraz z końcem okresu zastrzeżonego tylko mam ja FOREVER
      a można mieć jeszcze więcej i lepiej jeśli się skontaktować z ADB i wybrać taryfę Biznes

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      A jakie telefony promuja w tych taryfach? Orange optymalne plane ma chyab lepiej wypromowane (no i aparaty ciekawe – xperie?). Nie wiem czy takie luzackie nazewnictwo jest dobre jezeli chodzi o walke, o klienta biznesowego.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      fajnoo. naprawde dobra oferta dla malego biznesu

    • jastrzomb
      Member
      Liczba postów: 1

      Fajnie, że wam się te taryfy podobają.
      Tylko dla czego ja nie widzę tych zalet co wy
      Dlaczego ich nie widzę?
      Ano dla tego:
      Chcę abo za +/- 90zł brutto
      no to w Plusie mam od 120 do maks 240 minut do wszystkich sieci – a w mojej ofercie mam 570
      w Plusie mam za darmo połączenia na wszystkie numery w plusie i stacjonarne, ALE dopiero po pierwszej minucie – w moim abo mam to od 1s
      Minuta jeśli przekroczę abo w Plusie od 33gr do NAWET 59gr – a ja w moim abo mam 29gr

      Swoją drogą ciekawy jestem co się dzieje po tym jak się skończy okres zastrzeżony w Plusie czy też będę miał te same przywileje co w trakcie trwania „promocji”

      Co ja mam?
      taryfę Firmowa 75 w Play – pominąłem tu fakt, że mam dodatkowy upust 20% od tych 91zł brutto – oraz, że wszystkie te „promocyjne” rzeczy nie znikną mi wraz z końcem okresu zastrzeżonego tylko mam ja FOREVER
      a można mieć jeszcze więcej i lepiej jeśli się skontaktować z ADB i wybrać taryfę Biznes

      Jastrzomb_Nocny

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Warto, aby takie zbiorcze zestawienia się pojawiały. Duzo pomaga przy wyborze operatora i odpowiedniej dla siebie oferty.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Nikt już mnie nie namówi na wiązanie się umową z którymkolwiek operatorem . Wbrew pięknym deklaracjom firmy z tylko kilkoma telefonami w abonamencie są lekceważone – nie tylko w Plusie . Przerobiłem juz to (-:
      Taką wolność jak daje pre-paid trudno nie docenić . Zazwyczaj tez jest to tańsze rozwiązanie na dłuższą metę . Nie ma też dziś problemów z fakturami za doładowania . Gdy pojawia się nowa tańsza oferta – co za problem ze zmianą . A ja i moi pracownicy rozmawiamy sporo – taka praca . Dziś w dużej mierze „żonglujemy” telefonami w zależności od telefonu kontrahenta . To daje oszczędności nawet do kilku tys miesięcznie . Oczywiście mam tzw stałe numery – 2 komórkowe i 1 stacjonarny . Dlatego tak interesuje mnie skończenie z przymusem „dotacji” jedynie słusznej sieci . Ta siec musiałaby też poprawić się z jakością i pewnością połączeń Przy wyrównaniu MTR starzy operatorzy straciliby wymówkę do różnicowania cen w zależności od sieci . W mojej firmie zmniejszyłaby się wtedy liczba telefonów przy podobnych kosztach .

    • Pablo_0
      Member
      Liczba postów: 77

      Bardzo mało minut w abonamencie nic nowego.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Oferta taka sobie. Plus stara się nadrobić to co przespał w tym czasie a to nie będzie łatwe po takiej przerwie. Nowe taryfy są w zasadzie takie sobie. Plus próbuje, próbuje jak to będzie zobaczymy czy zestawieniach kwartalnych.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Jednak wybor jest duży, każdy może dostosować ofertę do wlasnej potrzeby.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      Taniorozmowne to raczej uwstecznienie się, elastyczne dawały prawdziwą wolność pakiet kwotowy dosłownie na wszystko, a tu tylko na rozmowy krajowe nawet smsów nie ma w abonamencie. Polecana usługa bezlik rozmów firmowych nie jest rozliczany na numery z konta firmowego.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      ta oferta Plusa jest prawie z przed miesiąca. A już myślałem że wprowadzili coś nowego dla klientów biznesowych. Generalnie mam wrażenie,że co chwila pojawia się coś w sieciach operatorów komórkowych, czy też telekomunikacyjnych dla tego segmentu klientów. Jak nie Orange odświeża plany optymalne z np. HTC Desire, to Play, Era, czy też Tepsa jakieś promo na DSL’a daje. Przedsiębiorcy nie powinni raczej narzekać na to zainteresowanie, zawsze to przecież jakieś niższe ceny dla nich.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      do oferty trzeba dołączyć jeszcze numer stacjonarny do aktywacji.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 135707

      czy ta wiadomosc dnia bedzie przez miesiac ?! jak dlugo jeszcze bedziecie to wszystkich reklamowac?

Viewing 18 reply threads
Reply To: Klient biznesowy w Plusie
Your information: