Jedna z odpowiedzi z T-mobile na zgłoszenie problemu. Odpowiedź może sugerować, że to nie awaria.
Tak odpowiedzieli:
„Witam,
uprzejmie informuję, że zgodnie z regulaminem promocji, a dokładniej punktem 2.6. Promocyjne Złotówki można wykorzystać na krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce i w strefie roamingowej 1A oraz SMS-y do sieci komórkowych w Polsce i w strefie roamingowej 1A i nie można wykorzystać na MMS-y, numery premium, numery usługowe i specjalne, roaming poza strefę roamingową 1A, pakietową transmisję danych, przeniesienie połączenia oraz zakup innych ofert dostępnych w T-Mobile na kartę.
Używa Pan usługi No Limit za 1zł dziennie, a ten pakiet ma pierwszeństwo przed Super złotówkami oraz jest ona kwalifikowana jako „inna oferta dostępna w T-Mobile”, także do jej zakupu ściągane są fundusze z konta głównego”.
Czy T-mobile zachęcał klientów usługi No Limit do wzięcia udziału w promocji wiedząc, że nie będą mogli skorzystać z promocyjnych środków? W moim przypadku gdy proponowano skorzystanie z promocji mikołajkowej korzystałem z usługi No Limit ( 1 zł dziennie) i T- mobile o tym wiedział.
Może ktoś dostał inne pismo. Może jest więcej takich przypadków?
Ciekawa sprawa