Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135641

Korzystam z Virgina od jakiegoś czasu. Nigdy nie zdecydowałbym się na abonament, ani na poważny numer telefonu. Internet tak, szczególnie dlatego, że w przypadku oferty freemium nie jest on drogi a jak przestanie działać jedna karta, gdy coś się zatnie w Virginie, to można korzystać z drugiej. Na infolinię dodzwonić się jest b. trudno. Szczęście jak w loterii. Na mejle odpowiadają po wielu dniach. Albo wcale. Ale jak karta zaskoczy to działa. I jest to jakaś alternatywa. Mimo wad wolę jednak Virgin niż np. TM. Kupiłem starter T Mobilu na próbę i zarejestrowałem. Okazało się, że uruchomienie karty u nich jest tego samego dnia co rejestracja ustawowa. Czekam na odpowiedź na reklamację już ponad tydzień. Z Virginem jak coś nie zaskoczy to idę po nową kartę, bo ważna jest rok, a nie 5 dni jak w TM. Gdyby Virgin dopracował kontakt z klientami to byłby świetnym operatorem.