Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135810

Blokowanie reklam jest słuszne i pożądane. A to że ktoś wylicza wyimaginowane straty z tego tytułu to już jego problem. Jak zauważył Piotruś z cloud technologies, konsumenci sami wiedzą czego chcą i umieją to znaleźć i do tego nie potrzebują reklam które wytwarzają u konsumenta sztuczne potrzeby. Reklamy są potrzebne leszczom którym stale trzeba mówić co mają nosić, jeść, słuchać i oglądać. Tylko konsumpcyjne pokemony muszą czerpać inspiracje z reklam.
Sprofilowane reklamy to najgorsze co może być, są diabelnie skuteczne dlatego że ktoś widzi to co go interesuje. Wtedy łatwiej mu wszystko wcisnąć a konsument nie ma narzędzi obrony. Dlatego będziemy blokować reklamy i wszelkie narzędzia analityczne gemius, google-analitics i temu podobne. Systemy BigData i tak maja za dużo informacji o nas. Używam w swojej przeglądarce dodatku TrackMeNot (oraz dodatek blokujący reklamy rzecz jasne) który nie dość że blokuje śledzenie to dodatkowo dezinformuje 🙂 Wysyła zapytania do google, yahoo, bing, aol, baidu z losowymi hasłami tworząc rozmyty profil wyszukiwania. Więc narzędzia śledzące mają wprowadzone śmieciowe zapytania zapychając profile preferencji użytkownika maskując faktyczne zainteresowania 🙂 🙂 🙂
Trzeba będzie napisać wtyczkę do przeglądarek która zablokuje wyświetlanie reklam ale jednocześnie kliknie w baner. Wtedy właściciel strony zarobi na kliknięciu ale reklama nie trafi do odbiorcy 🙂