Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135897

W Virgin Mobile postawiliśmy na prosty i wygodny proces rejestracji. Z myślą o naszych klientach przygotowaliśmy rozwiązania, które ułatwiały rejestrację, w tym rozpoczęcie procesu on-line i wysyłanie bezpłatnego kuriera w celu weryfikacji danych. Zbudowaliśmy również sieć punktów partnerskich, w których klient mógł i ciągle może dokonać rejestracji osobiście. 2016 rok zakończyliśmy z wynikiem 65% zarejestrowanej bazy. Obecnie obserwujemy zwiększą dynamikę klientów w procesie rejestracji i estymujemy, że 90% naszej bazy klientów dokona rejestracji.

gówno prawda – kilka prób na poczcie, resetowanie wniosków przez obsługe klienta, ponowne próby itp itd a numer dalej nie zarejestrowany. bardzo trudny i powolny kontakt, telefonów nie odbierają ………………
jeśli uda się zarejestrować to pierwsze co to przenosze numer.