Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135812

Poczytajcie opinie o sieci na Facebooku – trudno jest znaleźć komentarz, który jeszcze ratuje dobrą opinię operatora. Infolinia odbiera połączenia w ciągu 20-60 minut, ale oczywiście „sprzedaż telefoniczna” wita już po 2-4 minutach ;-). „Góra” zaczyna dostrzegać problem ws. relacji z klientami (cytat z prezesa i jego wywiadu z ostatnich tygodni), tylko dlaczego potrzebne są do tego badania, sondaże. Świadczy to o tym, że nikt nie rozmawia z pracownikami, którzy resztkami sił tuszują nieudolne zarządzanie absolwentów MBA czy uczelni w junajted stejt of amerika, oderwanych od rzeczywistości. Każdy w gajerku czy z różową torebką – za pensje kilkunastu konsultantów – wygląda świetnie w mediach i świeci wiedzą telekomunikacyjną. Tylko dlaczego nikt z tak wszechstronną wiedzą, mianujący się członkiem zarządu, dyrektorem itp., nie odniesie się oficjalnie, w mediach, dlaczego większość klientów operatora ma tak negatywne zdanie o sieci największych możliwości.