Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135800

[quote]Nie jestem stroną w tej dyskusji, ale muszę się wtrącić:
Otóż nie byłbym taki krytyczny.
Nie wszyscy przed pracą siedzą przed kompem i przeglądają fora internetowe. Ponadto skąd pracownicy przy śniadaniu mają wiedzieć czy gdzieś jest awaria. W takich sytuacjach sądzę, że telefon na infolinię umożliwi kontakt z ludźmi, KTÓRZY SĄ W PRACY i moga pewnie od ręki sprawdzic aktualne awarie, ewentualnie przyjąć odpowiednie zgłoszenie o takowej.
To jak budzić sąsiada – kierowcę autobusu miejskiego z pytaniem, czy nie wie czasem co się dzieje z autobusem X, bo córka czeka na przystanku na nocny X, a on nie jedzie.
Tak więc powstrzymałbym się od tak niesprawiedliwych ocen tylko ze względu na to, że nie podobają się Panu inne wypowiedzi. A jak zapewnił Admin, to forum szczęśliwie przestanie bić z głównej już wkrótce. [/quote]

Zgadzam się z przedmówcą
Klientów drażni ten wątek bo za usługami aplikacjami telefonami nie stoją pracownicy tylko roboty… Ale jak jest awaria to juz wtedy to wina ludzi

Przepraszam że nie opisujemy… Poszło info o zwolnieniach grupowych…