Kupiłem to 'cudo’ w sieci sklepów X-KOM (odb w salonie Port Łódź) i już po chwili zrozumiałem własny błąd. Bardzo szybko okazało się, że urządzenie nie ma ochoty pozwolić na zakończenie połączenia – wieszający 'dotyk’ zmusza do wyjęcia baterii. Do tego 2 identyczne karty SIM i … cuda – jedna ma zasięg na 100%, a druga WCALE… za chwilę sytuacja odwrotna. Prawdziwy dramat to jednak SERWIS GWARANCYJNY. Urządzenie odesłane 30 grudnia 2014 ma podobno być naprawione ok 3 marca !!! SKANDAL !!! Nie po to kupowałem Dual-SIM, by nadal biegać z 2 telefonami i dopominać się swoich praw od 'fachowców’ z firmy my-ZŁOM !!! Nie kupowałem zabawki z Biedronki, tylko podobno telefon, a teraz biegam w roli budki telefonicznej i końca 'naprawy’ nie widać. Sprzedawca obarcza odpowiedzialnością serwis, a serwis ma wszystko… głęboko 🙁 Szkoda, że zamiast 'naszej’ TANDETY nie wybrałem jednak jakiegoś chińskiego badziewia.
Reply To:2018-01-23T07:35:32+01:00