Start Forum Reply To:

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135803

Koledzy! Czas skończyć gadanie i użalanie się nad sobą! Pokażmy, że T-Mobile to MY i do kiedy MY nie zaczniemy stawiać warunków to będzie coraz gorzej. Udostępnijcie to forum wszędzie w necie, na fejsie, na Twiterze, na Domotach i innych portalach. Niech NASI klienci dowiedzą się jakim wyzyskiwaczem jest T-MOBILE i że nie będziemy dłużej tego znosić. ŻĄDAMY przywrócenia poprzednich zasad wynagradzania tj. tych z połowy zeszłego roku! Jeżeli to się nie stanie to wizerunek T-Mobile zmieni się w sieć, która ma najmniej przyjaznych konsultantów w Polsce. Konsultanci nie róbcie darmowych wymian kart SIM, nie kopiujcie kontaktów, nie dawajcie rabatu na cesje, przy oddawaniu tel. do serwisu żądajcie zawsze karty gwarancyjnej, nie drukujcie ludziom faktur, nie sprawdzajcie stanu konta w prepaidzie, nie tłumaczcie faktur, nie zmieniajcie daty i godziny w telefonach 2 razy do roku, nie dawajcie rabatu na aktywacje, nie naprawiajcie odrzuconych wniosków o przen. numeru, nie instalujcie Windowsa, nie uczcie jak się obsługuje telefon. PRZECIEŻ JESTEŚMY KONSULTANTAMI DS. SPRZEDAŻY a nie od całej reszty! Zróbmy lament w necie, to jest w obecnych czasach lepsze od palenia opon pod siedzibą firmy. T-Mobile nie jest jedynym operatorem w Polsce, skoro My mamy się zwolnić to niech z nami odejdą klienci. DO BOJU! Ctrl+C i Ctrl+V to jest najsilniejsza broń XXI wieku!