Porazka na calej linii.
1. WWW – jest taniej i nie ma co gadac bzdur.
2. Ciagle awarie systemow
3. Szukanie i wmawianie konsultantom, iz maja sobie radzic w tych trudnych chwilach bo nie jest zle – przeciez systemy moga nie dzialac
4. Analizy ofert przez WWW i wmawianie ze wcale te oferty nie sa takie dobre a telefonow z promocji przez www i tak dla klienta nie ma a oferty sa wirtualne. Czy wy myslicie jak takie bzdury wygadujecie? Czy sami to wynyslacie czy jakis pseudo manager wam tak kaze mowic?
5.Sprzedaz ofert UP dla PRIV – pytam sie komu i za ile??!!!
6. Brak jakichkolwiek rabatow w punktach doslownie 0! aaaa i jeszcze mam sie prosic o cokolwiek no bo przeciez Regon do Regonu.
7. Ciagle durne tabelki i porownania ze gdzies jest lepiej. Siadz jedna z druga lub jedny z drugim i pokaz jak sprzedawac. Sklep sklepowi nie rowny. Te tabele nic nie wnosza aaaa pzepraszam wnosza dla tych co lubia tabele – maja co robic jak siedza na zapleczu. Zawsze jest co przesylac dalej. No i ruch sieciowy jest generowany – czyli menagerowie pracuja.
8. Debilne konkursy z warunkiem realizacji planow. Czyli jak tu wydymac gdyby nie daj boze konsultant zrobil sprzedaz ROR a nie zrobil planu. Co ma Ror do planow wartosciowych ja sie pytam.
9. No i na koniec 0 obnizki planow bo przeciez mozna pisac umowy na kartkach wiec sprzedaz moze byc.
Czy to jest normalne?