Reply To: Test Jiayu G4S: 8-rdzeni na co dzień2018-01-24T22:26:14+01:00
Anonymous
Guest
Liczba postów: 140032

Jeszcze w odniesieniu do gwarancji i serwisu, czyli tego, za co płacimy polskim dystrybutorom. Chyba ze cztery lata temu mój ojciec kupił jakiś dotykowy DualSim myPhone w polskim MErlinie. Oczywiście smartfon to nie był, Androida nie miał, ale że był na dwie karty SIM, to przypadł mu do gustu. Po kilku miesiącach coś się zaczęło psuć, stąd wysłałem telefon do „producenta”. Po kilku tygodniach dostałem go z powrotem z informacją, że wg nich wszystko gra. Oczywiście nie grało. Telefon więc powędrował do sprzedawcy, czyli do Merlina i dopiero ten stanął na wysokości zadania i dostałe zwrot pieniędzy (a może po prostu dlatego, że ten nie odpowiedział na reklamację w ustawowym czasie 14 dni). Nauka dla mnie taka, że od myPhone’a trzymam się z daleka i to właśnie przez serwis, który bardzo dobitnie pokazał mi, że ma mnie jako klienta w poważaniu.
Tak swoją drogą 4,5″ myPhone sprzedawany ostatnio w Stonce kosztuje ponad 2 razy tyle, co smartfon o tych podobnych parametrach w Ali.
A nawiasem mówiąc płacą kartą w Ali jest usługa Chargeback. Jeśli coś jest nie tak z towarem, to występujesz do banku o zwrot zapłaconej kwoty. Choć muszę przyznać, że nie wiem, czy zadziała również np. po roku czasu, kiedy sprzęt ulegnie awarii nie z naszej winy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile