Start Forum Reply To:

SimplusowiecU
Participant
Liczba postów: 81

Miami, wycieczki osobiste są zupełnie nie na miejscu (np. wyzywanie innych od buraków i starych dziadków – też nim kiedyś będziesz – starym dziadkiem, bo na razie jesteś burakiem). Pisz merytorycznie o serwisie a nie o tym co myślisz o tych którzy krytykują (i słusznie) zmiany na nowy, „lepszy” Play24.
Ale wracając do tematu, przyzwyczajenie przyzwyczajeniem, ale użytkowanie serwisu stało się dużo bardziej niewygodne – poprzednio wszystkie podstawowe informacje o numerze telefonu były dostępne na pierwszej stronie, od razu po zalogowaniu (stan kont, pakietów, terminy ważności, itp.), dzisiaj stany kont i pakietów zostały rozdzielone a żeby je zobaczyć trzeba klikać i klikać, otwiera się mikroskopijny panel z tymi danymi. Kolejna obserwacja, ważna dla osób którzy mają przypisane do konta kilka numerów (ot chociażby rodzina, dzieci): w poprzedniej wersji serwisu przy przełączaniu się między numerami automatycznie przechodziło się do tej samej zakładki która była ostatnio przeglądana na danym numerze (n. przy bilingu przechodziło się do bilingu kolejnego numeru, przy pakietach do pakietów, przy usługach do usług, itp.). W nowszej wersji zostało to całkowicie zepsute, i w każdym numerze po raz kolejny trzeba się przeklikać przez upierdliwe, przymulone i ciągle „kręcące” się menu. Warto też podkreślić że szybkość pracy serwisu zdecydowanie się zmniejszyła – teraz wszystko trwa dłużej, użytkownik przez większość czasu pracy z serwisem może pooglądać … „mielące wiatraczki”…
Jeśli Play tym unowocześnieniem zamierzał utrudnić użytkowanie serwisu i odstraszyć od jego użytkowania, to BRAWO, gratuluję, udało się Wam!