Start › Forum › Rynek › Wyniki i sprawozdania finansowe › Wiosenna kampania ASTER (video) › Reply To: Wiosenna kampania ASTER (video)
Akurat jakosc uslug leci caly czas w dol. Coraz wiecej problemow z internet’em, zapchane lacza, duzo doniesien o przycinaniu P2P (do czego Aster sie nie przyznaje). Parametry lacz juz odstaja od konkurencji (zbyt niski upload, najwyzszy pakiet to 10/1Mbit). W telewizji normalne jest, ze kanaly znikaja z dnia na dzien bez slowa – oczywiscie wg. Aster nikt ich nie oglada. Radio z kabla tez zniknelo (bo nikt nie slucha…). Generalna zasada w Aster jest taka ze klientow juz sie o nic nie pyta, liczy sie tylko zysk. Biuro obslugi klienta – godzina czekania w kolejce. BOK telefoniczny – pol godziny wiszenia na telefonie by sie dodzwonic. Normalne jest, ze jak skonczy sie promocja to przelacza na pakiet bez promocji i zaskoczenie – rachunek wyzszy o kilkadziesiat zlotych, nikt o tym nie powiadomi. Gdzie tu jest jakosc uslug?