Start Forum Operatorzy Operatorzy komórkowi Odpowiedź sklepów na brak simlocków (Aktualizacja) Reply To: Odpowiedź sklepów na brak simlocków (Aktualizacja)

Anonymous
Guest
Liczba postów: 135694

Przeczytałem posty na bestgsm, i powiem szczerze że ludzie z serwisu i sprzedawcy sami się ośmieszają i pokazują swoje oblicze jak piszą że w 70% to od nich zależy jaki starter kupi klient i że zawsze polecają ere bo mają z tego najwiekszy zysk, piszą że tak jest w każdej branży, jeśli oni tak mają to im współczuję, czasy się zmieniły prowadząc firmę nie można patrzyć na zyski i tylko zyski jest coś takiego jak zadowolenie klienta a nie wciskanie tego z czego ma się największy zysk, dlatego nie korzystam z usług takich firm, dzisiejsze prawo to klient nasz pan i on musi być jak najbardziej zadowolony, przetrwają tylko ci solidni a reszta upadnie co bedzie tylko na plus dla klienta który nie trafi na sprzedawce wciskającego mu ere bo ma najwiekszy zysk tylko dopasuje taryfe i operatora do jego potrzeb, tak działają multipunkty w angli niemczech, idziesz mówisz jakie są twoje potrzeby do kogo najczęściej dzwonisz i oni po przeprowadzeniu ankiety dobierają odpowiednią oferte nie patrząc że z t-mobile mają największy zysk chociaż dla klienta najlepsza opcja to orange, może kiedyś tego się doczekamy jak znikną z rynku tacy sprzedawcy jak opisują sie na bestgsm czego sobie i innym życze