Jak szybko i niedrogo zorganizować wysokiej jakości sieć telefoniczną w biurze? Dla małych i średnich firm odpowiedź jest oczywistą – zaoszczędzić czas na konfiguracji serwera oraz koszty na zakupie licznych przewodów telefonicznych pomoże wirtualna centrala.


Wirtualna centrala telefoniczna – jest kompletnym rozwiązaniem, świadczącym usługi wysokiej jakości i nie wymagającym dużych nakładów finansowych: w ramach płaty abonamentowej korzystasz
ze stacji telefonicznej znajdującej się na serwerach operatora.


Podjęcie decyzji na korzyść wirtualnej centrali telefonicznej, prócz znacznej ekonomii kosztów, daje możliwość zyskać mnóstwo korzyści w następnych sytuacjach.

Mały, rozwijający się biznes

Jako młody przedsiębiorca możesz nie posiadać zbędnych kosztów na zakup serwera, bramek oraz przewodów telefonicznych. Podejmując decyzję na korzyść wirtualnej telefonii, zakup telefonów-IP jak i szukanie rozwiązań programowych dla komputerów, tabletów i telefonów nie jest już konieczne. Dla małego, dopiero rozwijającego się biznesu, będzie to najbardziej korzystną propozycją, minimalizującą wydatki.

Dodatkowe usługi wirtualnej telefonii Zadarma zaspokoją potrzeby każdego biznesu. Bezpłatnie otrzymasz menu głosowe (IVR), funkcje przekierowania, przechwytywania oraz nagrywania rozmów, rozbudowane statystyki połączeń, widgety na stronę oraz dużo-dużo więcej.

Częste wyjazdy służbowe

Chciałbyś zawsze być dostępny dla klientów, zarówno na plaży w Teneryfie jak i przy częstych wyjazdach służbowych, nie wydając zbędnych kosztów na rozmowy w roamingu? Szybkie i łatwo dostępne rozwiązanie – wirtualny numer telefoniczny. Klient, dzwoniąc na zwykły numer stacjonarny, nie podejrzewa, że możesz znajdować się na innym kontynencie – jakość dźwięku nie budzi żadnych wątpliwości.

Klienci Zadarma wybierają kraj oraz miasto, w którym chcieliby nabyć numer: mogą wybrać spośród więcej jak 80 krajów świata. Oprócz tego, dzwoniąc z europejskiego numeru (CallerID) możesz nawet o 80% obniżyć koszt połączenia, a rosyjski numer z kodem 495, na specjalnych warunkach, otrzymasz bezpłatnie.

Zmieniasz adres biura, a numer…


… a numer zostaje. W przypadku tradycyjnej centrali takie rozwiązanie nie wchodziłoby w grę – numer jest przywiązany geograficznie. Wykorzystując wirtualny system centrali telefonicznej Zadarma możesz dowolnie zmieniać siedzibę lub poszerzać swój biznes, dodając nowe lokalizacje. Nawet jeśli posiadasz tysiące biur na całym świecie, z łatwością je połączysz w jedną linię telefoniczną. Nie potrzebujesz dodatkowego pomieszczenia: wirtualna centrala będzie pracowała w oparciu o już
istniejącą sieć.

Nie posiadasz biura

Współczesne realia pozwalają na prowadzenia biznesu nie posiadając biura. Pragniesz rozbudować serwis taxi czy nowoczesny sklep internetowy? Z wirtualna telefonia znajdziesz tanie rozwiązanie: zamawiasz numer telefoniczny, instalujesz aplikacje lubwłączasz funkcję przekierowania i kontrolujesz każde połączenie. Integrując go z systemem-CRM możesz już nie martwić się informacjami skąd i w jakim celu dzwoni klient.

Nie jesteś programistą czy administratorem? Bez obaw! Z pełnością poradzisz sobie w każdą usługą centrali telefonicznej Zadarma. Specjalne kreatory konfiguracji będą bardzo pomocne przy tworzeniu numerów wewnętrznych czy menu głosowego, przekierowaniu połączeń czy nagraniu rozmów, włączeniu faksu
czy umieszczeniu widgetów na stronie. Oprócz tego, zawsze możesz liczyć na pomoc specjalisty z całodobowego wsparcia technicznego.

Autor: Zadarma