Promocja

W dobie inflacji każda firma szuka oszczędności, bo koszty prowadzenia firmy są coraz większe. Na szczęście w przypadku usług telekomunikacyjnych można obniżyć w prosty sposób swoje rachunki – wystarczy wdrożyć nowoczesne rozwiązanie i postawić na telefonię VoIP. Dodatkowo, dzisiejszy rynek wymaga od praktycznie każdej firmy większej mobilności, więc praca na starych telefonach stacjonarnych staje się dużym problemem, kiedy np. przychodzi pandemia, a Ty nie możesz zamknąć swojego biura.

Do VoiP przekonuje się coraz więcej prężnie rozwijających się firm. Jeżeli reprezentujesz jedną z nich to na pewno zainteresuje Cię kwestia obniżenia kosztów telekomunikacyjnych, bezkosztowe połączenia między pracownikami, niezawodna jakość połączeń i mobilność usługi – tak, z telefonii VoIP nie trzeba korzystać ze specjalnych urządzeń dedykowanych, ale o tym za chwilę. Teraz skupmy się na kwestiach technicznych.

Co to jest VoIP?

Wyjaśnijmy sobie w pierwszej kolejności definicję VoIP. Voice over Internet Protocol (VoIP) – to technologia, która umożliwia przesyłanie sygnałów dźwiękowych mowy przy pomocy internetu. Potocznie nazywamy ją telefonią internetową i telefonią nowej generacji. Pozornie uważana jest za skomplikowaną w obsłudze technikę wykonywania połączeń, ale to nie prawda. Poza innym łączem VoIP niczym nie różni się od tradycyjnej telefonii, którą wszyscy znają i z niej korzystają.

Do obsługi wystarczy Twój smartfon, odpowiednia aplikacja i gotowe – możesz rozmawiać praktycznie bezkosztowo z każdego miejsca na Ziemi, a do tego prowadzić wideokonferencje. Co ważne, nawet, jeżeli Twoja firma posiada telefony stacjonarne i niekoniecznie chcesz inwestować w nowe telefony biurkowe, które obsługują VoIP, to wystarczy, że kupisz bramkę VoIP, która przekonwertuje odpowiednio sygnał do każdego z telefonu na kablu.

Co warto wiedzieć przed przejściem na VoIP?

Bez względu na to jak dużą firmę prowadzisz, wdrożenie tej telefonii przełoży Ci się na oszczędność, wygodę, mobilność i co najważniejsze – podniesienie jakości obsługi klienta.

Telefonia VoIP daje nam wiele możliwości, bo pod system internetowych połączeń możemy podpiąć wiele funkcji Wirtualnej Centrali, jak np.:

  • kolejkowanie połączeń,
  • zapowiedzi głosowe
  • menu głosowe,
  • nagrywanie połączeń,
  • generowanie raportów i statystyk połączeń,
  • wysyłanie SMS i komunikatów głosowych po rozmowie i wiele więcej.
graf 1

Wirtualna Centrala dla firm

Przetestuj teraz jak działa Wirtualna Centrala w oparciu o technologię VoIP i odbierz 30-dniowy dostęp do darmowej wersji systemu call center. Już teraz załóż darmowe konto!

>> Poznaj wszystkie funkcje

Wszystkie te funkcje zapewnią Twoim pracownikom komfortową pracę i usprawnią obsługę klientów. Cała Centrala działa w oparciu o system chmurowy, więc kolejną zaletą jest fakt, że nie potrzebujemy utrzymywać serwerowni czy narażać się na wysokie koszty jej modernizacji przy nanoszeniu zmian ze względu na zmianę schematu działania drzewa IVR. Wirtualna Centrala z VoiP to wszystko, czego potrzebuje firma obsługująca klientów drogą telefoniczną.

Na rynku istnieje wiele ofert operatorów VoIP-owych, więc którą wybrać, żeby mieć pewność podjęcia dobrej decyzji? W pierwszej kolejności warto sprawdzić staż działalności firmy na rynku telekomunikacyjnym. Wiadomo, im dłużej firma działa w branży tym większe prawdopodobieństwo, że będziemy mieli do czynienia z profesjonalistami w tej dziedzinie.

Po wybraniu kilku firm warto porównać ofertę każdej z nich i rozważyć wszystkie za i przeciw. Jeżeli zależy nam na profesjonalnym doradztwie, opiece specjalistów i wieloletnim doświadczeniu, warto zaufać usługom od Telestrada S.A. Ten operator działa od wielu lat w branży telekomunikacyjnej i realizuje nawet najtrudniejsze zlecenia, jak np. ostatnimi czasy słynną infolinię 989. To doskonałe świadectwo, że Telestrada S.A. poradzi sobie z każdym wyzwaniem – zarówno technicznym, jak i logistycznym. Z jej usług korzystają liczne, znane marki, podmioty publiczne i mniejsze firmy – nawet te na wczesnym etapie rozwoju.

Jeżeli już będziemy mieć wybranego operatora, wtedy warto porozmawiać z jego przedstawicielem o swoich oczekiwaniach względem VoIP. W przypadku Telestrada S.A. doradcy przygotowują wersję beta systemu i są w stanie wdrożyć usługę praktycznie z dnia na dzień. Dodatkowo, przy zamówieniu usługi można skorzystać z bogatej oferty telefonów VoIP marki GRANDSTREAM, którą Telestrada rekomenduje od wielu lat i uwaga: sprzęt konfiguruje tak, żeby klient mógł z niego od razu korzystać. Jednak, jeżeli nie potrzebujemy nowych aparatów telefonicznych, bo zdecydowaliśmy się na korzystanie z analogowych, to całą kwestię montażu bramki VoIP i innych kwestii technicznych też możemy zostawić technikom Telestrada S.A. i o nic nie musimy się martwić.

>> Sprawdź ofertę Telestrada S.A.