REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
UOKiK - rusza strona konsumencka polubowne.uokik.gov.pl
Rynek
2017-09-18
UOKiK
Dziś rusza kampania społeczna promująca polubowne metody rozwiązywania sporów konsumenckich. Spoty zobaczycie w mediach społecznościowych, serwisach wideo i VOD oraz na ekranach w środkach komunikacji miejskiej.
Kara dla Telekomunikacji Cyfrowej za podszywanie się pod innego operatora
Taryfy
2017-09-07
UOKiK
UOKiK wydał decyzję dotyczącą Telekomunikacji Cyfrowej. Jej przedstawiciele niezgodnie z prawdą twierdzą, że reprezentują dotychczasowego operatora - w istocie dostawcę usług telekomunikacyjnych konsumenta. Nałożona kara wyniosła prawie 500 tys. zł.
UOKiK - nc+ musi zwrócić pieniądze klientom
Taryfy
2017-08-30
1 | UOKiK: ITI Neovision - rekompensata publiczna
Część byłych i obecnych abonentów platformy nc+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług – to efekt postępowania UOKiK, w którym ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.
UOKiK obniżył dla Play karę za wprowadzenie w błąd
Taryfy
2017-08-17
UOKiK
Sąd Apelacyjny obniżył karę dla P4, operatora sieci Play z wysokości ponad 495 tys. zł, którą w grudniu 2011 r. nałożył UOKiK za reklamę, która konsumentów w błąd do 330 tys. zł.
UOKiK - konsumencie, uważaj Nasza podszywa się pod twojego operatora
Taryfy
2017-08-09
3 | UOKiK ostrzega
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie przeciwko Nasza S.A. – operatorowi telekomunikacyjnemu i ostrzega konsumentów: firma telekomunikacyjna, dzwoni i podszywa się pod twojego operatora. Uważaj: podpisując dokumenty, zmienisz usługodawcę. Zanim to zrobisz, zadzwoń do swojego operatora i zapytaj, czy rzeczywiście ma dla ciebie nową ofertę.
UOKiK: czy operatorzy telekomunikacyjni udostępniają rozmowy umów sprzedażowych
Taryfy
2017-07-24
4 | UOKiK - udostępnianie nagrań
Urząd sprawdził, czy operatorzy telekomunikacyjni udostępniają konsumentom nagrania telefonicznych rozmów sprzedażowych. Większość przedsiębiorców stosuje zasady prokonsumenckie. Wątpliwości urzędu wzbudziły praktyki Cyfrowego Polsatu oraz Vectry, która jednak zadeklarowała wprowadzenie zmian. Plus nie w pełni uwzględnił zastrzeżenia urzędu.
Policja: 30 tys. osób oszukanych na umowy na prąd i telefon
Taryfy
2017-07-24
Policja
Tysiące osób z całego kraju mogli oszukać nieuczciwi akwizytorzy. Umowy, najczęściej zawierane z osobami starszymi, dotyczyły zmiany dostawcy prądu lub usług telekomunikacyjnych. Śledztwo obejmuje działalność siedmiu firm od telefonów i prądu. Może być nawet 30 tys. pokrzywdzonych - cały czas zgłaszają się następni z całego kraju.
UOKiK - przeszukanie w Allegro
Rynek
2017-07-07
2 | Allegro
Ma to związek z prowadzonym postępowaniem wyjaśniającym, w którym urząd sprawdza, czy przedsiębiorca faworyzuje własny sklep internetowy kosztem innych sprzedawców. Do urzędu wpływały liczne skargi, w których przedsiębiorcy zwracali uwagę na wprowadzone przez spółkę zmiany w sposobie funkcjonowania platformy allegro.pl. Zmiany te miały powodować, że produkty sprzedawane na platformie przez oficjalny sklep Allegro miały być identyfikowane w wynikach wyszukiwania jako najbardziej trafne.
UOKiK przygląda się SMS-om premium Plusa (aktualizacja)
Taryfy
2017-06-21
8 | UOKiK - postępowanie
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi, operator sieci Plus, na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Usługa „Czat Towarzyski” nie jest świadczona przez Polkomtel i nie można przypisywać Polkomtelowi odpowiedzialności za działania osób trzecich - odpowiada Plus.
UOKiK - będziemy przyglądać się wysokości opłat w roamingu
Taryfy
2017-05-17
4 | UOKiK
Opublikowane przez operatorów limity, cenniki, jak również doniesienia prasowe wskazują na istotną rozbieżność pomiędzy poszczególnymi przedsiębiorcami. Głównym celem regulacji wprowadzającej zasadę „roam like at home” jest zniesienie różnic cenowych między taryfami krajowymi i taryfami roamingowymi - informuje UOKiK w swoim stanowisku.
UOKiK -Telekomunikacja Cyfrowa wprowadza konsumentów Orange w błąd
Taryfy
2017-04-18
2 | Telekomunikacja Cyfrowa
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymał ponad 200 skarg na działania Telekomunikacji Cyfrowej - spółki świadczącej usługi telefoniczne w sieci stacjonarnej. W związku z napływającymi sygnałami, prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Telekomunikacji Cyfrowej i zdecydował się ostrzec konsumentów.
UOKiK - 450 osób pokrzywdzonych przez Twoją Telekomunikację
Taryfy
2017-02-15
1 | UOKiK
Operator telefoniczny Twoja Telekomunikacja może wprowadzać konsumentów w błąd. Urząd rozpoczął postępowanie w sprawie stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przeciwko spółce „Twoja Telekomunikacja”. Do Urzędu i rzeczników konsumentów trafiło prawie 450 zgłoszeń od klientów.
UOKiK - reklama Vectry wszystko za 10 zł  wprowadzała w błąd
Taryfy
2017-02-08
1 | UOKiK
Wszystko za 10 zł. Tym hasłem spółka Vectra reklamowała swoją ofertę. W rzeczywistości atrakcyjna cena obowiązywała tylko przez ograniczony czas, a potem klienci musieli płacić znacznie więcej. Przedsiębiorca dobrowolnie zobowiązał się do udzielenia rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocji.
UOKiK karze Orange za bezprawnie przedłużanie umowy
Rynek
2017-02-06
8 | Orange Polska (aktualizacja)
Orange Polska bezprawnie przedłużała umowy o świadczenie usług stacjonarnych o wiele miesięcy bez wyraźnej zgody konsumentów - uznał prezes UOKiK i nałożył na przedsiębiorcę karę blisko 30 mln zł. Orange nie zgadza się z decyzją UOKiK i odwoła się do sądu - poinformował Telix.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Orange Polska.
UOKiK - te sklepy internetowe mogły oszukiwać
Rynek
2017-02-02
Rynek
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje, że otrzymuje skargi od konsumentów na działania dwóch sklepów internetowych: www.mojezakupy.net oraz www.enbutique.com. W związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa, Prezes UOKIK złożył zawiadomienie do Prokuratury
UOKiK: reklamy smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd, jest kara
Taryfy
2017-02-01
6 | Taryfy
Kampanie reklamowe Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu dotyczące oferty smartDOM i Power LTE wprowadzały w błąd. UOKiK nałożył kary na obie spółki w łącznej wysokości ponad 40 mln zł oraz nakazał emisję informacji o naruszeniu praw konsumentów w telewizji i publikację decyzji na stronach internetowych.
Sprzedawcy książek telefonicznych pod kontrolą UOKiK
Rynek
2017-01-13
UOKiK
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko dwóm przedsiębiorcom: Optima Daniel Biernat oraz Sołtysik Marcin Matel. Firma sprzedaje książki telefoniczne oraz czujniki tlenku węgla przez telefon. Urząd podjął działania po skargach konsumentów, którzy nie otrzymywali pieniędzy, albo musieli na nie długo czekać po prawidłowym odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:
UOKiK chce podsłuchiwać, czytać e-maile
Rynek
2017-01-12
1 | UOKiK
UOKiK pracuje nad zmianami w przepisach. Wynika z nich m.in. potrzeba wyposażenia Urząd w narzędzia, kojarzące się raczej z działaniami operacyjnymi policji i służb specjalnych — np. zakładanie podsłuchów i przechwytywanie e-maili - pisze Puls Biznesu.
UOKiK: II faza przejęcia przez UPC kontroli nad Multimedia Polska
Rynek
2017-01-11
2 | UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez UPC kontroli nad spółką Multimedia Polska. Analiza wniosku wykazała, że istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że koncentracja może doprowadzić do istotnego ograniczenia konkurencji, dlatego postępowanie zostało przedłużone.
UOKiK: Telefonia Polska Razem celowo wprowadzała w błąd - zapłaci 1,97 mln zł
Taryfy
2017-01-09
4 | UOKiK
Spółka PGT, która działa pod nazwą handlową „Telefonia Polska Razem” wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku.
Strony: 1 z 11     1234...11 >>




Nowości

Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 772
Ostatnio na forum
Nielegalne zamienniki - realne koszty podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Największymi oszustami i złodziejami są korporacje które zmuszają do korzystania z ich kartridży i s...
Huawei B529 - mobilny router stacjonarny (wideo)
Nie znam go, ale z mojego doświadczenia, najsolidniejsze w tym budżecie są zdecydowanie sprzęty Netg...
swen Huawei Mate 10 lite w Orange - ładny, wypasiony i rozsądna cena
Zapowiada się gówniany telefon w bardzo wysokiej cenie. 3 aparaty mają FF (Fixed Focus) czyli wielka...
KarolSk PayU Płacę Później - odpowiedź na potrzeby konsumentów
Ponad 24% odsetek za raty na 6 miesięcy? Czy to jest w ogóle zgodne z prawem?...
Zbliża się Internet Ludzi - komunikowanie się z urządzeniami myślami
Po co wynaleziono jezyk, skoro byla telepatia? Czy dzieci posluguja sie telepatia? ...
Zbliża się Internet Ludzi - komunikowanie się z urządzeniami myślami
Ludzkość zatoczy koło? Telepatia to naturalna forma porozumiewania, którą \"zabiło\" wynalezienie ję...
Księgowa czy program on-line?
Korzystałam już z wielu biur rachunkowych na Śląsku i niestety za każdym razem był jakiś problem, ba...
myPhone Hammer BOW+: telefon pancerny z klapką - będzie hit?
Ciekawa alternatywa dla klasycznego, klawiszowego Hammera ...
myPhone Hammer BOW+: telefon pancerny z klapką - będzie hit?
klapka na pewno dodatkowo chroni ekran, ale zawiasy pewnie też są wzmocnione, poczekajmy na testy ...
Huawei Mate 10 lite w Orange - ładny, wypasiony i rozsądna cena
Zapowiada się fajny telefon za rozsądną cenę. ...
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne