REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
T-Mobile, czyli Firma bez limitów. Teraz możesz (wideo)
Taryfy
2017-10-16
1 | T-Mobile - reklama
Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.
Plus - dwa razy więcej Internetu w Abonamencie (wideo)
Taryfy
2017-10-10
3 | Plus - 2 x Więcej Internetu
Ruszyła kampania promocyjna oferty, w ramach której klienci sieci Plus w ofertach usług głosowych otrzymają „2 x Więcej Internetu". W najbliższych dniach nie przewidujemy żadnych opadów, a wzrosty! Już 2 x więcej Internetu z Abonamentem w Plusie! A dodatkowo smartfon LG Q6 i głośnik Bluetooth gratis - zachęca Szymon Majewski - twarz Plusa.
Kto klika w reklamy online?
Rynek
2017-10-06
Raport - reklamy
Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?
Cinemagraph - tchnięcie życia w bezruch cyfrowych fotografii
Inne
2017-10-04
2 | Jak przykuć uwagę konsumenta
W świecie nowoczesnych technologii, przesyconym wizualizacjami, obraz stał się towarem jednorazowego użytku, a znużony odbiorca poświęca mu coraz mniej czasu. Jak go zaskoczyć i uchwycić jego uwagę? Jak przedstawić historię w ułamku sekundy? Odpowiedzią może okazać się cinemagraph.
W jakie reklamy klikają internauci?
Rynek
2017-09-29
1 | Rynek
Europejscy internauci najczęściej klikają w reklamy promujące produkty spożywcze i kosmetyczne. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy jedzenia i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż.
Inteligentny chatbot dla Peugeot
Inne
2017-09-28
Chatbot reklamowy
Chatbot dedykowany modelowi Peugeot 308 jest pierwszym w Polsce botem w branży motoryzacyjnej. Wykorzystanie inteligentnego narzędzia ma na celu wsparcie długofalowych działań sprzedażowych Peugeot Polska przy użyciu kanału Facebook Messenger.
Lead generation - jak pozyskać klienta przez internet
Rynek
2017-09-27
Oferteo - art. ekspercki
Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation. Czym jest lead?
Portale społecznościowe zmieniają układ sił na rynku mediów
Rynek
2017-09-26
Deloitte Digital - raport
Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Szczególnie że prawie połowa (45 proc.) milenialsów używa oprogramowania blokującego reklamy, a 85 proc. tej grupy twierdzi, że robi to, aby poprawić szybkość i wydajność korzystania z Internetu. Około 40 proc. z nich blokuje reklamy również na swoich smartfonach. Jak zatem stworzyć opłacalny komunikat reklamowy w Internecie?
Amatorskie wideo gratką dla reklamodawców
Rynek
2017-09-19
Raport - wideo online
Konsumpcja wideo w Internecie rośnie. Jak wynika z badania Wideo mobile 2016, aż 41 proc. ankietowanych deklaruje, że ogląda materiały wideo online na smartfonie bądź tablecie. Wśród nich 62 proc. robi to codziennie. Popularność filmów wykorzystuje branża marketingowa i reklamowa, dla których jest to jeden z najważniejszych i najszybciej rozwijających się formatów digital.
eBay w Polsce: Kupuj kolorowo - kampania reklamowa (wideo)
Rynek
2017-09-18
eBay w Polsce
eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów.
Personalizuj albo giń, czyli o komunikacji z klientami
Rynek
2017-09-15
Infobip - raport
Klienci chcą personalizacji – z danych firmy Accenture wynika, że 81% konsumentów chce, aby marki ich poznały. W porównaniu z innymi kanałami komunikacji, wiadomości SMS i głosowe mają znacznie wyższe współczynniki otwarć. Kierowanie ogólnych wiadomości na firmowe skrzynki mailowe i smartfony już od dawna nie przynosi żadnych efektów. Dlaczego?
Multimedia Polska - Internet 60 za 6 zł mies.
Taryfy
2017-09-15
1 | Multimedia Polska - reklama
Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową: Internet 60 Mb/s za 6 zł miesięcznie nawet na 2 lata. W kampanii promowane są 2 oferty: internet 60 Mb/s i internet 60 Mb/s z telewizją.
Wyższa kultura. Bank nowości - to nowe hasło przewodnie Alior Banku
Rynek
2017-09-11
2 | Alior Bank
„Wyższa kultura. Bank nowości.” – to nowe hasło przewodnie Alior Banku. Po blisko 9 latach od rozpoczęcia działalności bank zdecydował się na zmianę, która jest jednym z elementów realizacji strategii „Cyfrowego buntownika”. Nowe hasło zastąpi dotychczasowe określenie „Wyższa kultura bankowości”.
Orange - dwie nowe kampanie reklamowe (wideo)
Taryfy
2017-09-09
1 | Orange - reklama
Dziś wystartowały dwie nowe kampanie reklamowe. Pierwsza z nich to Robert Górski, w kolejnej odsłonie Orange na kartę. Nie ma kiosku, ale nadal jest zabawnie. Zobaczcie kto mu tym razem towarzyszy. Druga nowa kampania to Orange LOVE dla Firm, a w niej wesoła scenka z udziałem znanych Wam z wcześniejszych kampanii dwóch kucharzy.
Joanna Jędrzejczyk - MMA przeszła do Play
Taryfy
2017-09-08
9 | Joanna Jędrzejczyk - twarzą Play
Joanna Jędrzejczyk – polska zawodniczka muay thai, kick-boxingu oraz mieszanych sztuk walki (MMA) promuje Stan Nielimitowany w Play, czyli abonament nawet do 10zł taniej – dla każdej osoby i na zawsze.
Sztuczna inteligencja wspiera marketing
Rynek
2017-09-08
SAS - art. ekspercki
Skuteczne działania marketingowe wymagają wykorzystania narzędzi IT do dokładnej analizy danych. Ogromnej ilości danych. Chcąc pomóc zrozumieć, jakie korzyści niesie ze sobą zwrot ku technologiom wykorzystującym sztuczną inteligencję, SAS – lider analityki biznesowej – określił sześć podstawowych sposobów na wykorzystanie AI w działaniach marketingowych.
Netia wybiera MediaCom do obsługi budżetu mediowego
Rynek
2017-08-31
Netia
Netia – operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.
UPC wprowadza Happy Home - internet do 500 Mb/s (wideo)
Taryfy
2017-08-30
2 | UPC Happy Home
Z początkiem września UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która odzwierciedla inwestycje firmy w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w dostępie do internetu i cyfrowej rozrywki. W odświeżonej ofercie klienci znajdą oparty na światłowodzie szybki internet o prędkości do 500 Mb/s.
INEA - rusza kampania dobrzy ludzie od internetu
Taryfy
2017-08-28
2 | INEA - reklama
„Supermiło, że jesteś naszym klientem.” „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy.” To wybrane hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA pod wspólnym motywem „Dobrzy ludzie od internetu”. Wraz z jej startem największy dostawca usług multimedialnych z Wielkopolski rozpoczyna również całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i rezygnuje ze skomplikowanego IVR.
Orange LOVE i 3 telefony Samsung
Taryfy
2017-08-25
1 | Orange LOVE - reklama
Orange Polska, dziś wystartował z kampanią pakietu Orange LOVE. Macie w nim telewizję, światłowód i nielimitowane rozmowy, a teraz jeszcze smartfony Samsung w niespotykanych cenach.
Strony: 1 z 67     1234...67 >>




Nowości

Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 785
Ostatnio na forum
Na co zwracać uwagę kupując monitor do pracy?
Autor nic nie wspomniał o programach chroniących wzrok, np. Flux a szkoda, widać czystą reklamę firm...
Plus zapewnia, że nic się nie zmienia w zakresie opłat roamingowych
Dobrze Ci ziomuś powiedział, nie ma bata, żebyś gdzieś indziej 4 umowy taniej wykoncypował jak w Plu...
Jak szybki jest polski internet mobilny i stacjonarny
Wszystkie te rankingi jakoś dziwnie różnią się od siebie. Jak im wierzyć. To tak jak sondaże przedwy...
Orange i Play z przedsprzedażą iPhone X
Tylko się nie bić. W minionej epoce w kolejkach stało się po mięso. Dziś nam wmawia się że ono szkod...
myPhone Prime 2 - czy wzbudzi emocje?
myPhone ostatnio zapomina, że jest coś takiego jak LTE. Wszystkie te nowości, są jakby 5 lat do tyłu...
myPhone Q-Smart Black Edition powraca do sklepów Biedronka za 299 zł
Zdjęcia wysokiej jakości - jak producent kłamie już na starcie to ja nie kupię od niego nawet paczki...
myPhone Q-Smart Black Edition powraca do sklepów Biedronka za 299 zł
czterordzeniowym procesorem o taktowaniu 1,2 GHz i 1 GB pamięci RAM - to raczej jest alternatywą - a...
myPhone Prime 2 - czy wzbudzi emocje?
Dokładnie, jeden z lepszych w tej cenie ...
Jak szybki jest polski internet mobilny i stacjonarny
Proponuje przypomnieć jak jest przeprowadzane takie badanie... Jaka jest zasadność w porównywaniu ...
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne