REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Logitech - rebranding marki (wideo)
Rynek
2015-07-08
Logitech
Firma Logitech ogłosiła dziś największy w historii marki rebranding. Kolorowa identyfikacja wizualna marki i zaprojektowane na nowo logo są odzwierciedleniem tych zmian. Ponadto, najnowsze kategorie produktów firmy zostaną oznaczone nowym logotypem: Logi.
White mobile zostanie odmłodzona i zastąpiona marką Lajt mobile
Taryfy
2015-05-19
1 | Lajt mobile
White Mobile rozpoczął proces rebrandingu, marka White mobile zostanie odmłodzona i zastąpiona marką Lajt mobile, kierowaną głównie do osób młodych.
GTS Poland pod marką T-Mobile Polska
Rynek
2015-01-12
1 | T-Mobile Polska
Od 15 stycznia br. wszystkie usługi i produkty dostępne do tej pory pod marką GTS będą oferowane pod silną międzynarodową marką Grupy Deutsche Telekom. Jest to kolejny etap integracji spółek T-Mobile Polska i GTS Poland, który rozpoczął się w czerwcu 2014 roku.
Jedna marka Cyfrowego Polsatu i Plusa? - to możliwe
Rynek
2014-11-14
6 | Rynek
Podczas prezentacji wyników za III kwartał br. ujawniono, że Polkomtel (Plus) i Cyfrowy Polsat - grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka, bierze pod uwagę rebranding, ale decyzje w tej kwestii nie zapadną w najbliższym czasie.
T-Mobile Usługi Bankowe w weekend zastąpi Alior Sync
Rynek
2014-05-03
15 | Rynek
Na sobotę 3 maja Alior Sync zapowiedział prace mające na celu wprowadzenie nowej marki - T-Mobile Usługi Bankowe. 6 maja br. odbędzie się konferencja prasowa, podczas której bank ujawni szczegóły współpracy z T-Mobile. Zbliża się moment pożegnania marki Alior Sync.
T-Mobile Usługi Bankowe wkracza w kolejny etap
Rynek
2014-04-14
12 | T-Mobile
T-Mobile Polska oraz Alior Bank rozpoczynają kolejny etap współpracy od ujawnienia nazwy „T-Mobile Usługi Bankowe, dostarczane przez Alior Bank”, która zastąpi dotychczasową markę Alior Sync . Nowa marka już wkrótce na rynku. Wzbogacenie najlepszej oferty bankowej. Zachowanie wszystkich funkcjonalności
Podsumowanie roku T-Mobile na polskim rynku
Rynek
2012-06-05
17 | T-Mobile
Od roku marka T-Mobile jest obecna na polskim rynku. W ciągu tego roku T-Mobile zyskało 1,337 miliona klientów. Dzięki T-Mobile roczna ważność konta stała się standardem rynkowym, klienci zyskali innowacyjne usługi, a w przyszłości będą korzystali z najlepszej sieci w Europie.
Mariusz Gaca: my wierzymy w markę Orange (video)
Rynek
2012-05-10
Rynek
Oferowanie wszystkich usług telekomunikacyjnych pod nazwą Orange pozwoli na stworzenie atrakcyjnej oferty i lepszej komunikacji. My po prostu wierzymy w markę Orange – tak tłumaczy decyzję o rebrandingu Mariusz Gaca, prezes zarządu PTK Centertel.
Serce i Rozum mogą zniknąć z reklam Orange? (video): aktualizacja
Rynek
2012-04-30
5 | Serce i Rozum
Według informacji Redakcji Presserwis, Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange, mogą zniknąć z komunikacji reklamowej Orange. Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu: Informacja, że z końcem roku Serce i Rozum znikną z kampanii reklamowych Orange Polska, jest nieprawdziwa.
Więcej w Orange i uważajcie na podróbki (video)
Rynek
2012-04-24
3 | Reklama
Zmiana marki TP na Orange to także okazja dla Orange Polska publikacji kolejnych filmów podsumowujących dzień rebrandingu. Nowy Orange, to także okazja dla nieuczciwych sprzedawców usług telekomunikacyjnych, którzy wprowadzają w błąd klientów TP informując o konieczności podpisania nowej umowy z TP.
Wieczorek: Netia po rebrandingu TP zanotowała 100 proc. wzrost sprzedaży (aktualizacja)
Rynek
2012-04-18
9 | Netia
W dniu ogłoszenia rebrandingu TP (16.04.2012) na www.netia.pl zanotowaliśmy ponad 100 proc. wzrost sprzedaży - poinformował na blogu Netii Karol Wieczorek, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w spółce Netia. Kolejne kwartały pokażą kto wygrał na rebrandingu - odpowiada Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.
Od dziś więcej Orange
Rynek
2012-04-16
4 | Orange
Dziś na konferencji prasowej, która zaczyna się o godz. 10.00 Grupa TP przedstawi wszystkie szczegóły. Będzie bardziej Orange, pojawi się niekopiowalna oferta i kilka niespodzianek - zapowiada na swoim blogu wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Nowa kampania reklamowa Orange w rzeczywistości rozszerzonej
Rynek
2012-04-16
Orange
16 kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie – za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu - otworzy przed czytelnikiem film video i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.
Wielka przeprowadzka Serca i Rozumu do Orange
Rynek
2012-04-03
Jabczyński: Serce i Rozum nie znikną
Rynek
2012-04-02
2 | Reklama
Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange, oficjalnie potwierdził, że po ostatecznej decyzji o rebrandingu TP na Orange Serce i Rozum "przeżyją" przeprowadzkę Telekomunikacji Polskiej na markę Orange.
Klienci TP dostaną prezenty przy rebrandingu
Taryfy
2012-04-01
Rynek
Z okazji rebrandingu Telekomunikacja Polska dla swoich klientów przygotowała prezenty - 1O00 minut na powitanie w Orange. Po rebrandingu wszyscy będą mogli skorzystać także z akcji Środy z Orange.
Koniec marki TP: Orange stanie się główną marką handlową TP
Rynek
2012-03-29
8 | Rynek
Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami.
Rebranding TP na Orange w najlepszym dla spółki momencie
Rynek
2012-03-09
2 | Rynek
Grupa TP wciąż nie podaje daty rebrandingu usług stacjonarnych na Orange i nie chce komentować informacji mediów, że rebranding TP na Orange będzie miał miejsce jeszcze przed EURO 2012. Spółka zapowiada, że zarząd podejmie decyzję w najlepszym dla spółki momencie.
Rebranding TP na Orange w marcu 2012 r. , to zła wiadomość uważają analitycy
Rynek
2011-12-21
10 | TP & Orange
Rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange ku będzie obciążeniem dla spółki ze względu na 1,67-proc. opłatę dla France Telecom za korzystanie z marki Orange w umierającym segmencie stacjonarnym. Pozytywne strony rebrandingu nie zdołają skompensować kosztów należności dla France Telecom - uważają analitycy.
Strony: 1 z 2     12 >>

Tech Trade Show




Nowości

Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 795
Ostatnio na forum
myPhone Hammer Blade - z czytnikiem linii papilarnych i 3 GB RAM za 1199 zł
a cóż to za szkło dodatkowe ktore kosztuje 275 zł jest może złocone też ? bo ja zakupuje szkła na ...
myPhone Hammer Blade - z czytnikiem linii papilarnych i 3 GB RAM za 1199 zł
Wreszcie LTE i podzespoły które zapowiadają ciekawy smartfon. A już po ostatnich propozycjach tworu ...
Play: nowe możliwości - smartfon bez abonamentu
Ameryki nie odkryli. Każdy oo ma coś takiego w ofercie...
myPhone Hammer Blade - z czytnikiem linii papilarnych i 3 GB RAM za 1199 zł
To będzie hit na zimę. Już mi się podoba, a jeszcze nie było testów. ...
UKE wydaje kolejne zgody na dopłaty do roamingu UE
Nie mylisz się. Roaming jak w kraju wspiera podróżujących, a dopłaty operatora, który mu oferuje tak...
myPhone Prime 2 - czy wzbudzi emocje?
3G czy 4G, przy zwykłym wyczytywaniu stron nie widać specjalnej różnicy ...
Play: nowe możliwości - smartfon bez abonamentu
O ile wiem to Play nie zatrudnia jeszcze jasnowidzów . Natomiast na pewno MOŻNA zarejestrować karty ...
Serwis Spotify rusza z polskimi playlistami! Co to znaczy?
No i po Plus Music! \"A miało być tak pięknie...\" :-) ...
UKE wydaje kolejne zgody na dopłaty do roamingu UE
Oj niech UKE wyda już wszystkim operatorom te pozwolenia, bo to bez sensu z naszymi operatorami w ca...
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne