REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
UOKIK - i dzwonię z firmy Netia
Taryfy
2017-11-14
Netia - marketing bezpośredni
Jeżeli przedsiębiorca dzwoni, żeby przedstawić ofertę, musi wcześniej mieć zgodę konsumenta na kontakt w celu marketingu bezpośredniego. Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Netii. Wykaże ono, czy Netia uzyskała wcześniej zgody konsumentów, którym proponowała zawarcie umowy.
Astroturf marketing, czyli kupowanie pochlebnych opinii jest karalne
Rynek
2017-07-19
Wywiad - wideo
Coraz więcej konsumentów przed zakupem danego produktu szuka o nim opinii w internecie. Tymczasem znaczna część wpisów, które można znaleźć w sieci, jest fałszywa. Astroturf marketing, czyli kupowanie pochlebnych opinii, to coraz większy problem także w Polsce. Prawo pozwala na karanie tych, którzy płacą za pozytywne komentarze.
Już połowa marketerów sięga po dane zewnętrzne
Rynek
2017-07-03
Netsprint - raport
Pionierski raport „Data-driven marketing w Polsce” (marketing oparty o dane) opublikowała Grupa Netsprint. Ujawnia on jakie rodzaje danych używane są w działaniach marketingowych, jakie cele osiągają marketerzy w takich kampaniach oraz w których kanałach marketingowych najchętniej włączają dane o zachowaniach internautów i ich cechach. W jakich platformach kupowane są dane?
Polacy udostępniają sklepom swoje dane transakcyjne w zamian za rabaty
Rynek
2017-06-30
4 | Wywiad - wideo
Płacisz za zakupy kartą? A czy zgodziłbyś się na gromadzenie danych dotyczących swoich transakcji przez sklep? A gdybyś w zamian miał otrzymywać bardziej spersonalizowane promocje i oferty produktowe? Wielu Polaków tego typu rozwiązania przekonują. Nic dziwnego, że marketing transakcyjny rozwija się w Polsce coraz dynamiczniej.
E-mail booster - SMS zwiększy otwieralność kampanii mailowych
Rynek
2017-04-18
e-mail i SMS - art. ekspercki SMSAPI
SMSAPI, platforma do masowej wysyłki SMS, wprowadza nowe rozwiązanie synchronizujące dwa kanały marketingowe: e-mail i SMS. E-mail booster to nowa funkcja na platformie, która umożliwia automatyczne wysłanie powiadomienia na komórkę odbiorcy, jeżeli ten nie otworzy wysłanego mu e-maila w ciągu kilku lub kilkunastu godzin od wysyłki.
SMS-y handlowe od firm i sklepów napędzają marketing
Rynek
2017-01-31
1 | Raport
Wielokrotnie konsumenci sami wyrażają zainteresowanie i chęć otrzymywania tego typu komunikatów, a aż 69,9% badanych potwierdza, że chce je dostawać nadal. Aby ta tendencja nie uległa zmniejszeniu, należy pamiętać jednak o jednym czynniku wskazanym przez badanych - preferowana częstotliwość otrzymywania SMS-ów, czy to o charakterze informacyjnym, czy promocyjnym, to jedna informacja na tydzień.
Policz się z omnichannel mobile marketing
Rynek
2017-01-17
Omnichannel w skrócie
Strategia omnichannel skutkuje, co roku, wzrostem przychodów o 14,6% i retencji klientów o 13%, donosi mGage.com. Mimo znanych korzyści, strategia ta jest nadal popularniejsza za granicą niż w Polsce. Czy przeszkodą jest strona finansowa? Ile kosztuje omnichannel mobile marketing – wydatek czy oszczędność?
Skuteczny marketing SMS. Pięć porad dla biznesu
Rynek
2016-09-29
4 | Artykuł ekspercki - marketing SMS
SMS w rękach sprawnego marketera może być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji. Trzeba jednak pamiętać, że komunikacja SMS jako bezpośrednia forma kontaktu powinna być prowadzona ostrożnie i z wyczuciem. Przedstawiamy kilka porad, które pomogą przy planowaniu SMS-owych kampanii.
Sztuczna inteligencja przyszłością email marketingu
Rynek
2016-07-29
2 | Artykuł ekspercki
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email marketingowych. Jak na otrzymane emaile zareagują poszczególni odbiorcy? Jak efektywnie unikać folderu SPAM?
PUSH Message Marketing - nowe narzędziew rękach marketingowców
Rynek
2016-07-28
3 | PUSH Message - SMS reklamowy
Wraz z wprowadzeniem nowych wersji Google Chrome i Mozilla Firefox, które wspierają już technologię PUSH, możliwe jest wyświetlanie Użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę krótkich komunikatów bezpośrednio na pulpicie i smartfonie.
6 wskazówek, jak wdrożyć udaną kampanię SMS
Rynek
2016-04-26
Komentarz eksperta
SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Marcin Papiński, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Infobip przekazuje sześć wskazówek, które warto wziąć pod uwagę chcąc możliwie jak najlepiej wykorzystać komunikację SMS w kampanii marketingowej.
Przegląd najczęstszych błędów popełnianych na stronach www
Rynek
2016-04-26
1 | Blink.pl - raport
82 proc. polskich stron www zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31 proc. - ładuje się zbyt wolno ze względu na „ciężkie” obrazy, a na 20 proc. nie stosuje się kompresji, która mogłaby przyspieszyć ładowanie i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania w Google. To jeszcze nie wszystko.
SMS Marketing dostępny dla każdego
Rynek
2016-02-16
Rynek
Kampanie SMS wykorzystywane w marketingu wciąż kojarzone są z wielkimi korporacjami dysponującymi dużymi budżetami na promocję. Tymczasem taki sposób promocji z powodzeniem mogą wykorzystywać nawet przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.
Sparc Media o online marketingu: czym są 1st, 2nd, 3rd Party Data?
Rynek
2014-08-03
1 | Infografika
Infografika autorstwa Sparc Media, międzynarodowego dostawcy rozwiązań dla online marketingu. Materiał obrazuje przede wszystkim istotę, znaczenie i najważniejsze różnice pomiędzy 1st, 2nd, 3rd party data. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem zarówno specjalistów z branży, jak i firmy wybierające lub planujące kampanię marketingową.
Strony: 1 z 1     1




Nowości

Ankieta
mObywatel - z jakim prawdopodobieństwem zainstalujecie aplikację

100 %
75 %
50 %
25 %
0 %
A co to jest?


WynikiAnkiety

Głosów 226
Ostatnio na forum
mPTech (myPhone) - milion sprzedanych telefonów i nowości 2017
Fajnie, że się rozwijają, a te nowe modele wyglądają ciekawie. ...
A. Maierhofer - widzimy wyraźny wzrost bazy klientów T-Mobile
T-mobile to sieć technicznie najlepsza na rynku, niestety oferty i politykę mają do d....py, wręcz i...
stalewiak Wiemy, który antywirus nie spowolni systemu Windows 10
Tylko windows defender security center. Od dwóch lat spokój. Teraz rozbudowany. Koniec z płaceniem z...
Virgin Mobile Polska: czas oczekiwania klienta CMOK 14s
Czekałem na połączenie z CMOKIEM ponad półgodziny i zrezygnowałem.Chciałem polecić klienta.Dobrze,że...
Hammer Blade - smartfon dla osób żyjących aktywnie już w sprzedaży
I co macie już go w testach? Nie chcę kupować kota w worku, a wydaje się spełniać moje potrzeby...
Play - na święta zestaw Junior BOX z Minionkiem i smartfonem za 2 zł
Play słabo w tym roku. No cóż to lider ;)...
Nju mobile - gadżety na Święta
Stała praktycznie oferta, która teraz jest podpięta pod święta...
mPTech (myPhone) - milion sprzedanych telefonów i nowości 2017
I tym razem myPhone udowodniło, że też potrafi zaprojektować telefon. Co prawda nie jest to ajfon i ...
Orange - mamy już 10 tysięcy stacji z 4G
Zapraszamy na Podlasie, tam LTE to rarytas......
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne