REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Sztuczna inteligencja wspiera marketing
Rynek
2017-09-08
SAS - art. ekspercki
Skuteczne działania marketingowe wymagają wykorzystania narzędzi IT do dokładnej analizy danych. Ogromnej ilości danych. Chcąc pomóc zrozumieć, jakie korzyści niesie ze sobą zwrot ku technologiom wykorzystującym sztuczną inteligencję, SAS – lider analityki biznesowej – określił sześć podstawowych sposobów na wykorzystanie AI w działaniach marketingowych.
Marketing mobilny: do kogo push, do kogo SMS?
Rynek
2017-06-02
3 | SMSAPI również pushuje
75 proc. Polaków posiada smartfon. Podobny poziom nasycenia mobilnego występuje na całym świecie i tłumaczy coraz wyższe wydatki na marketing mobilny. Telefony stanowią coraz popularniejszy punkt styku z markami. Nic nie wskazuje na to, by przez następne lata więź miedzy telefonem a jego właścicielem miała się osłabić. SMSAPI wprowadza nową funkcję - powiadomienia push wysyłane do użytkowników aplikacji mobilnych.
Jak zaplanować komunikację mobilną do pokolenia Z?
Rynek
2017-05-23
Nastolatki 3.0 - art. eksopercki
Ponad 30 proc. osób urodzonych po 2000 roku pozostaje online cały czas. Sieć internetowa i nieograniczony dostęp do informacji sprawia, że nastolatkowie mają szybki i łatwy dostęp do niemal wszystkich zasobów: treści, usług czy produktów. Firmy oraz marki powinny wziąć ten fakt pod uwagę planując komunikację kierowaną do młodzieży.
Potęga segmentacji bazy - skuteczność działań marketingowych na każdym kroku
Rynek
2016-08-25
1 | Artykuł ekspercki
E-mail marketing nie powinien opierać się jedynie na wykorzystaniu atrakcyjnych środków graficznych, specjalnych okazji czy zautomatyzowanych procesach wysyłki. Często pomijanym działaniem jest odpowiednia segmentacja bazy adresów mailowych, które wykorzystywane są w codziennej pracy marketera. W tym celu warto odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań.
Cztery innowacje w zakresie personalizacji, które zrewolucjonizują e-biznes
Rynek
2016-07-20
1 | Artykuł ekspercki
Biznes internetowy zmierza w kierunku coraz większej personalizacji. Jednak nie oznacza ona wyłącznie imiennego e-mailingu. Polskie firmy mają już do dyspozycji innowacyjne rozwiązania oparte na nowych technologiach m.in. Web Push-e, segmentację predykcyjną, inteligentne rekomendacje czy testy A/B dla planowanych personalizacji. Które z nich wybrać, aby najskuteczniej pomogły zrealizować wybrane cele biznesowe?
Strony: 1 z 1     1




Nowości

Ankieta
Czy w Polsce mamy roaming w UE według zasady RLAH (jak w kraju)?

Tak
Nie
Inne
A o co chodzi


WynikiAnkiety

Głosów 784
Ostatnio na forum
Na co zwracać uwagę kupując monitor do pracy?
Autor nic nie wspomniał o programach chroniących wzrok, np. Flux a szkoda, widać czystą reklamę firm...
Plus zapewnia, że nic się nie zmienia w zakresie opłat roamingowych
Dobrze Ci ziomuś powiedział, nie ma bata, żebyś gdzieś indziej 4 umowy taniej wykoncypował jak w Plu...
Jak szybki jest polski internet mobilny i stacjonarny
Wszystkie te rankingi jakoś dziwnie różnią się od siebie. Jak im wierzyć. To tak jak sondaże przedwy...
Orange i Play z przedsprzedażą iPhone X
Tylko się nie bić. W minionej epoce w kolejkach stało się po mięso. Dziś nam wmawia się że ono szkod...
myPhone Prime 2 - czy wzbudzi emocje?
myPhone ostatnio zapomina, że jest coś takiego jak LTE. Wszystkie te nowości, są jakby 5 lat do tyłu...
myPhone Q-Smart Black Edition powraca do sklepów Biedronka za 299 zł
Zdjęcia wysokiej jakości - jak producent kłamie już na starcie to ja nie kupię od niego nawet paczki...
myPhone Q-Smart Black Edition powraca do sklepów Biedronka za 299 zł
czterordzeniowym procesorem o taktowaniu 1,2 GHz i 1 GB pamięci RAM - to raczej jest alternatywą - a...
myPhone Prime 2 - czy wzbudzi emocje?
Dokładnie, jeden z lepszych w tej cenie ...
Jak szybki jest polski internet mobilny i stacjonarny
Proponuje przypomnieć jak jest przeprowadzane takie badanie... Jaka jest zasadność w porównywaniu ...
Ostatnio wgrane Fotki

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne