REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
GoRepair ma rok - jakie urządzenia i usterki naprawiano najczęściej
Rynek
2017-10-31
GoRepair - infografika
W swoje pierwsze urodziny serwis GoRepair postanowił podzielić się statystykami dotyczącymi pogwarancyjnych napraw w Polsce. Dane zebrane w ciągu minionego roku pokazują, że spośród wszystkich urządzeń naprawianych w GoRepair, 71% stanowiły smartfony, 15% laptopy i 14% tablety.
Wyświetlacz i bateria - najbardziej awaryjne elementy urządzeń mobilnych
Telefony
2017-09-28
Wyświetlacz i bateria - raport
Według badania przeprowadzonego przez IDC, co dziesiąty służbowy laptop lub tablet ulega awarii już w pierwszym roku użytkowania. Najczęściej uszkodzone zostają ekran, bateria lub obudowa, a wśród przyczyn pracownicy wymieniają m.in. upadek oraz zalanie urządzenia.
Ogólnopolska awaria bankomatów Euronet
Taryfy
2016-11-10
3 | Awaria
Duża awaria bankomatów Euronetu. Nie można wypłacić pieniędzy, ale każda próba kończy się obciążeniem konta. Problemy z wypłatami z bankomatów Euronet zgłaszają klienci w całej Polsce.
Serwis Acer wykonuje 96proc. napraw w ciągu 5 dni
Rynek
2016-04-12
Acer
Klienci Acer korzystający z usług polskiego serwisu gwarancyjnego wysoko oceniają jego pracę. Stale prowadzone badania opinii klientów pozwalają monitorować poziom satysfakcji klientów. Badanie przeprowadzone w lutym 2016 roku pokazuje, że 96% napraw zostało wykonanych w ciągu pięciu dni.
UOKiK: baterie w notebookach Fujitsu mogą stwarzać zagrożenie pożarowe
Tablety
2015-09-25
UOKiK
Przedsiębiorca Fujitsu Technology Solutions powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że baterie w notebookach i baterie do notebooków marki Fujitsu, wyprodukowane w Niemczech, modele z 2011 oraz 2012 roku mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.
Polacy nie mogą korzystać ze sprzętu IT przez 1,5 tygodnia rocznie
Rynek
2015-05-29
Raport
Statystyki prezentowane przez producentów dotyczące usług serwisowych są bezlitosne - średni czas naprawy sprzętu to 2,5 dnia roboczego, a aż 95% produktów trafiających do serwisu jest wysyłanych z powrotem do użytkowników w ciągu mniej niż 5 dni! Przy założeniu, że usterki naszych komputerów średnio zdarzają się 2-3 razy rocznie, Polacy nie mogą korzystać ze sprzętu IT przez 1,5 tygodnia rocznie.
Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon
Rynek
2015-05-15
Rynek
Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt.
Długie życie telefonu?
Telefony
2015-04-16
1 | Komentarz reklamowy
„Kiedyś to były lepsze produkty” – takie zdanie z całą pewnością nie raz słyszeliśmy w wielu sklepach. Dotyczy to zarówno współczesnych ubrań, na których kiepskie wykonanie skarżą się głównie panie, ale także sprzętu elektronicznego, na których niską żywotność narzekają wszyscy konsumenci. Nie inaczej jest oczywiście z telefonami, w przypadku których lista typowych, pojawiających się coraz szybciej usterek z każdym rokiem jest coraz dłuższa.
Gdzie Polacy, w domu najczęściej niszczą smartfony
Telefony
2015-02-11
4 | SquareTrade - raport
Salon, kuchnia i sypialnia to najbardziej niebezpieczne dla smartfonów miejsca w naszym domu. 29% zniszczeń ma miejsce właśnie w salonie, 23% w kuchni i 16% w sypialni. W ciągu ostatnich 7 lat Polacy wydali na naprawę i wymianę urządzeń ponad 4 miliardy złotych.
Blisko 80 proc. przedsiębiorców skarży się na wadliwe tablety
Tablety
2014-12-11
1 | Raport Panasonic
Zdaniem respondentów do najczęstszych powodów awarii należą zbyt krótka żywotność baterii, przegrzewanie się urządzenia czy pęknięty ekran. Z kolei wśród najważniejszych kryteriów branych pod uwagę w momencie zakupu tabletu ankietowani wymieniali jego funkcjonalność, wytrzymałość i cenę.
Polacy są uważnym narodem i dbają o swoje smartfony
Telefony
2014-11-03
3 | Raport - infografika
Firma Square Trade Inc. sprawdziła jak Europejczycy dbali o swoje smartfony w ciągu ostatnich dwóch lat. Polacy okazali się narodem, który najbardziej dba o urządzenia – 24,3% z nas zniszczyło smartfon w ostatnich dwóch latach. Mimo, że Polacy są uważnym narodem i zajęli ostatnią pozycję jeśli chodzi o liczbę zniszczonych smartfonów, skala zjawiska jest duża – niemal co czwarta osoba straciła swoje urządzenie w ciągu ostatnich 2 lat.
ENERGA-Operator: awarię sieci można zgłosić SMSem
Rynek
2014-10-27
ENERGA-Operator
ENERGA-Operator to pierwszy operator sieci elektroenergetycznej w Polsce i jeden z nielicznych w Europie, który umożliwił klientom zgłaszanie awarii przez SMS. Aby dokonać zgłoszenia wystarczy wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991, a następnie postąpić zgodnie z instrukcją.
Polacy wydali ponad 4 mld zł na naprawę i wymianę smartfonów
Rynek
2014-09-22
1 | Infografika
W ciągu ostatnich 7 lat Polacy wydali na naprawę oraz wymianę swoich smartfonów już ponad 4 miliardy złotych, wynika z danych dostarczonych przez Square Trade. Niemal ¼ Polaków przyznaje, że uszkodziło swój telefon w ciągu ostatnich 2 lat, a połowa z nich na naprawę musiała czekać przynajmniej 7 dni.
PocketBook Touch Lux 2 może mieć problemy z baterią
Tablety
2014-07-08
e-czytnik
Wielbiciele elektronicznych książek w Polsce mogą już kupić następcę czytnika, który podbił serca wielu użytkowników - PocketBook Touch Lux 2. Bazując jednak na analizie danych i informacji, Producent przypuszcza, iż w niektórych modelach czytników PocketBook Touch Lux 2 mogą wystąpić problemy z baterią.
Networks!: Prace planowe, przyczyną problemów Orange?
Rynek
2013-09-17
5 | Networks!
Zakończył się kolejny etap całkowitej wymiany infrastruktury telekomunikacyjnej sieci Grupy Networks! (T-Mobile i Orange). Dotychczas zmodernizowanych zostało już 6000 lokalizacji. Jednak okazuje się, że nie wszystko przebiega zgodnie z planem i okresowo mogą się pojawić problemy z połączeniami telefonicznymi - przyznaje Maria Piechocka z biura prasowego Orange.
Smartfonowców frustruje kiepska sieć i zawieszające się aplikacje
Rynek
2013-07-29
4 | Raport
Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne połącznie internetowe oraz zawieszające się aplikacje.
Orange: nasze usterki zawsze naprawiamy bezpłatnie
Inne
2013-07-22
3 | Orange awarie
Jeżeli potrzebujecie pomocy przy uruchomieniu Neostrady lub pakietów usług stacjonarnych, możecie zamówić asystę serwisanta w swoim domu. Wprowadzona od 18 lipca, dodatkowo płatna usługa (99 zł z VAT) asysty technika jest dopiero wtedy, gdy wezwiecie pomoc, a wina będzie ewidentnie leżała po Waszej stronie - wyjaśnia wątpliwości Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Problem z HD Voice w topowych modelach Samsunga?
Telefony
2013-04-29
18 | Telefony
Topowe modele Samsunga Galaxy Note 1 i 2 oraz Galaxy S3 mają wadę w oprogramowaniu Androida 4.1, powodującą, że usługa HD Voice działa nie poprawnie, tzn. jakoś dźwięku jest taka jakbyśmy siedzieli w studni lub głos jest bardzo zniekształcony i nie wyraźny - informuje Telix Czytelinik.
Samsung Galaxy SIII z wadą fabryczną Sudden Death?
Telefony
2013-01-07
112 | Awarie
Ostatnich tygodni GALAXY S III - najbardziej zaawansowany smartfon w ofercie firmy Samsung, nie może zaliczyć do udanych. Po problemach z tzw. "Exynos Bug", niektórzy użytkownicy smartfonu zgłaszają tzw. „Sudden Death” (czyli „nagła śmierć”).
Biały Google Nexus 7 jest podatny na zabrudzenia?
Tablety
2012-07-17
5 | Biały Google Nexus 7
Tablet Google Nexus 7 w białym kolorze nie trafił jeszcze oficjalnie do sprzedaży, a już pierwsi użytkownicy urządzenia skarżą się na problemy z obudową, która jest bardzo podatna na zabrudzenia.
Strony: 1 z 3     123 >>




Nowości

Ankieta
Co dla Was jest najważniejsze w smartfonie?

Moc obliczeniowa i specyfikacja
System operacyjny
Aparat i multimedia
Jakość wykonania
Czas pracy na baterii
Antena i jakość rozmów
Inne czynniki


WynikiAnkiety

Głosów 199
Ostatnio na forum
Blom Grażyna Piotrowska-Oliwa - po sprzedaży VMP odchodzę z firmy
[quote]Inwestuje się po to, by zbudować biznes i potem go sprzedać. [/quote] Bzdura! Sprzedaje s...
Grażyna Piotrowska-Oliwa - po sprzedaży VMP odchodzę z firmy
Wygląda na to ,ze Pani Grażyna \"spaliła\" się w branży telekomunikacyjnej, czas na zmiany......
Android 8.0 Oreo trafi na smartfony Huawei i marki Honor
I will be interested in more similar topics. i see you got really very useful topics , i will be alw...
Sieć Li-Fi transmisja danych za pomocą żarówek LED nawet stokrotnie szybsza od Wi-Fi
miganie monitora częstotliwością np. 75 Hz też nie jest widoczne dla ludzkiego oka co nie oznacza, ...
Grażyna Piotrowska-Oliwa - po sprzedaży VMP odchodzę z firmy
Zawsze lepiej tak to ująć bajką że biznes prowadzi sie by go sprzedać niż przynać że źle się zarządz...
Grażyna Piotrowska-Oliwa - po sprzedaży VMP odchodzę z firmy
Sądząc po stroju/kolorze Grażyna przejdzie do Orange tam gdzie Hanna GW z Warszawy się usadowiła XD...
Plus i Cyfrowy Polsat - nowy Zestaw Internetu Domowego 300
Może warto przetestować ten sprzęt. ...
Grażyna Piotrowska-Oliwa - po sprzedaży VMP odchodzę z firmy
Ja już mam na oku zamiennika. Ale dziś to jeszcze jest czas. A zapewne i konkurencja szykuje coś zac...
Designerski oczyszczacz powietrza do wygrania w konkursie
ja tam kupiłem electroluxa w media expercie, zwykły a nie dezajnerski, zresztą średnio podoba mi się...
Ostatnio wgrane Fotki
Starość winogrona Jesień Zielony mosteczek

Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne