Play - Mobile Connect - pierwsi w Polsce to my
| Data:  2017-11-08 12:47:45 | Dział: Taryfy
Strona z

T-Mobile Polska w poniedziałek uruchomił usługę mobile Connect – metodę uwierzytelniania, która może zastąpić dziesiątki haseł i jednorazowych SMS-ów. T‑Mobile reklamował ją, że jako „pierwszy w Polsce Operator”, który przetestował to rozwiązanie i zrealizował komercyjne wdrożenie. Z tym nie chce zgodzić się Play i twierdząc, że u nich taka usługa działa już od września 2015 roku. - Dokładniej rzecz ujmując wprowadzona została przy usłudze telefon.play.pl - dodaje Marcin Gruszka, rzecznik P4, operatora sieci Play.

Później w listopadzie 2015 również mogliście skorzystać z tej opcji jako jeden z wariantów aktywacji darmowego Tidala. W sierpniu 2016 roku taki sposób weryfikacji pojawił się przy PLAY NOW a w lutym bieżącego roku przy Wirtualnej Centralce (usługa w opcji dla Firm).

W skrócie – rozwiązanie to możliwość uwierzytelnienia w serwisach online. Na czym polega?

    1. Podajesz na stronie swój numer.

    2. Na telefonie wyświetla się powiadomienie.

    3. W tym powiadomieniu potwierdzasz, że to Ty logujesz się na stronie.

    4. Masz dostęp

- Całość jest rozwiązaniem ekspresowym i bardzo prostym. Nie wymaga zakładania dodatkowych kont czy podawania haseł – wystarczy mieć pod ręką swój telefon. No i nie trzeba mieć do tego jakiegoś konkretnego modelu telefonu, bo takie powiadomienie otrzymacie na ponad 99% urządzeń na rynku - podkreśla Marcin Gruszka.

- Nie, nie nazywamy tego rozwiązania szumnie Mobile Connect. Ciekawostką może być to, że od roku trwają wspólne prace nad rozwojem Mobile Connect. Dodatkowo my jako jedyni zintegrowaliśmy naszą platformę Mobile Connect w projekcie mDokumenty, co pokazywaliśmy Pani Minister Annie Streżyńskiej - dodaje Rzecznik Play.

I zaprasza konkurencję do weryfikacji ofert, w chwili umieszczania ich w swoich komunikatach prasowych.

źródło: Play

Kan



Artykuł pochodzi ze strony Telix.pl
http://www.telix.pl

Link do artykułu:
http://www.telix.pl/article.php?sid=82386