Play dla fanów gamingu i e-sportu. Po raz kolejny partner PGA
| Data:  2017-10-05 06:56:07 | Dział: Rynek
Strona z

Trwa odliczanie ostatnich dni do tegorocznej edycji Poznań Game Arena – największych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Swoją obecność na imprezie po raz kolejny silnie zaznaczy operator sieci komórkowej Play, oficjalny partner PGA. Aktywności zaplanowane w specjalnie zaprojektowanej Strefie Play, zorganizowane w trzech głównych obszarach: VR, gamingu i technologii, prowadzone będą pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay.

Play na PGA 2016
Play na PGA 2016

Aktywności zaplanowane w specjalnie zaprojektowanej Strefie Play, zorganizowane w trzech głównych obszarach: VR, gamingu i technologii, prowadzone będą pod wspólnym hasłem #gamersgonnaplay. Nie zabraknie niespodzianek i tego, co w gamingu najważniejsze – wielkich emocji!

Będzie się działo!

Trzy dni, począwszy od 6 października, trwać będzie wielkie święto fanów gier komputerowych podczas tegorocznej edycji PGA. Dla wszystkich głodnych gamingowych emocji Strefa Play będzie w tym czasie otwarta w Hali 6A, wypełniona atrakcjami dosłownie do ostatniej minuty targów.

Do gry w Strefie Play wejść będzie można na wiele sposobów i… dosłownie na różnych poziomach! Rozgrywki mistrzów 1:1 z komentarzem na żywo (gry Fifa i Counter Strike) prowadzone będą na wysokości, na specjalnym podnośniku w strefie Wyższy Level Gamingu. W Strefie Gamingu przygotowano 10 profesjonalnych stanowisk e-sportowych do gry w CS i League of Legends. W turniejach 5:5 fani będą mogli rozgrywać mecze m.in. w drużynach tworzonych przez 12 topowych influencerów gamingowych. Podczas PGA w Strefie Play pojawią się: Izak, Rezi, JDąbrowsky, Naruciak, Blowek, Kaiko, Mandzio, Karolek, Isamu, Gimper, Nervarien i MKRR3. Jedną z najbardziej oczekiwanych przez fanów atrakcji będą spotkania z gamerami w Strefie Meet-up, gdzie znajdzie się także budka „Freeze me” do robienia gifów 3D. Dla tych, którzy nie będą mogli być na PGA prowadzone będą relacje ze Strefy w kanałach social media: na Snapchacie, Instagram Stories i Facebooku Play.

W Strefie VR pojawią się dwie gry: znana już niektórym graczom Play Invaders oraz nowa gra, nawiązująca do Wyższego Levelu Gamingu. Przy obydwu stanowiskach nagrywane będą krótkie wideo z uchwyconymi emocjami graczy. Za udostępnianie zdjęć, filmów i gifów ze Strefy Play, a także w licznych konkursach, będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i tysiące gadżetów.

Ładowarnia & Strefa Chillout na piętrze będą z kolei wygodnym miejscem na chwilę odpoczynku, ostudzenie emocji, naładowanie telefonu i… własnych baterii!

Play na PGA 2017
Play na PGA 2017

Play dla fanów gamingu i e-sportu

PGA 2017 to kolejne z najważniejszych wydarzeń gamingowych w Polsce, w które angażuje się Play, umacniając swoją pozycję marki idącej z duchem czasu – otwartej na graczy, fanów e-sportu i entuzjastów nowych technologii.

Rozwój gamingu i e-sportu to w tej chwili jeden z najciekawszych trendów, jakie obserwujemy.” – mówi Michał Sobolewski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C sieci Play. „Jest to równocześnie naturalny obszar zainteresowań znaczącej grupy użytkowników naszej sieci – przede wszystkim młodego pokolenia tzw. Digital Natives. Dlatego od blisko dwóch lat budujemy platformę #gamersgonnaplay, w ramach której fanom gamingu proponujemy specjalne, dedykowane im produkty i promocje. Regularnie od początku 2016 r. współpracujemy też z topowymi gamerami i streamerami e-sportowymi, a w ostatnim czasie zostaliśmy także partnerem Polskiej Ligii Esportowej. Nie mam wątpliwości, że także to, co zaplanowaliśmy w Strefie Play podczas tegorocznych targów PGA, będzie dla fanów gamingu źródłem wyjątkowych emocji.” – dodaje Michał Sobolewski.

Podczas ubiegłorocznej edycji PGA Strefa Play przyciągnęła ponad 30 000 zwiedzających, czyli blisko połowę wszystkich uczestników targów. Przeprowadzonych zostało 40 turniejów gamingowych, a zdjęcia 360° z efektem zatrzymania czasu, które były główną atrakcją Strefy, zostały pobrane ponad 30 000 razy. Komunikacja digitalowa Play wokół PGA dotarła do 3,6 mln użytkowników. Tylko w trakcie 3 dni eventu uczestnicy wygenerowali 3 000 postów z hasztagiem #gamersgonnaplay.

źródlo: Play

Kan



Artykuł pochodzi ze strony Telix.pl
http://www.telix.pl

Link do artykułu:
http://www.telix.pl/article.php?sid=81889