Netia wybiera MediaCom do obsługi budżetu mediowego
| Data:  2017-08-31 13:14:47 | Dział: Rynek
Strona z

Netia – operator telekomunikacyjny, dostawca usług telewizyjnych, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, telefonii stacjonarnej, a także telefonii komórkowej rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL Netia odpowiadać będzie MediaCom.

O wyborze MediaCom jako partnera do współpracy zdecydowała zaprezentowana strategia oraz zaproponowane warunki kosztowe – przyznaje Rafał Gontarz Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w Netia S.A..

Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Netia S.A. zajmował się Carat Polska, który również teraz został zaproszony do udziału w konkursie. Zaproszenia zostały skierowane także do Arena Media i Media Group.

MediaCom odpowiadać będzie za aktywność Netia w TV, radiu, prasie, OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe. Dwuletnia współpraca rozpocznie się jesienią tego roku.

źródło: Netia

Kan



Artykuł pochodzi ze strony Telix.pl
http://www.telix.pl

Link do artykułu:
http://www.telix.pl/article.php?sid=81326