NETIA – ewolucja wizerunku, rewolucja sprzętowa
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus.
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus.
Netia udostępniła swoim abonentom szybkie i bezpieczne płatności online za wybrane usługi cyfrowe. „Płatność z Netią”, to rozwiązanie typu Direct Carrier Billing (DCB), polegające na doliczaniu do faktur za bazowe usługi abonamentowe operatora (m.in. internet światłowodowy, telewizja, telefonia komórkowa) kosztów zakupu m.in. usług cyfrowych (jednorazowych i cyklicznych). „Płatność z Netią” umożliwia dokonywanie zakupów usług cyfrowych
Rok 2024 Netia zaczyna od wprowadzenia na rynek B2B, unikalnej w skali kraju, usługi dodatkowej pod nazwą VoiceBot, która dba o szybkie i efektywne łączenie rozmów (człowieka z człowiekiem).
Netia, która parę miesięcy temu zadebiutowała na rynku sprzedaży ratalnej urządzeń mobilnych (smartfony, tablety, laptopy, smartwatche), prowadzi obecnie akcję wyprzedażową z okazji Black Weeks.
Od 2 listopada w ofercie Netii pojawił się szereg mocnych nowości ofertowych. Na najgorętszy okres świąteczno-noworoczny Netia przygotowała m.in. oferty Black Weeks i Black Weeks Premium, dzięki którym można zaoszczędzić ponad 80 zł miesięcznie.
Od 2 listopada 2023 r. światłowód na sieci Netii zyska nową, jeszcze szybszą opcję prędkości: do 2 Gb/s. Nowa taryfa to – względem, dotychczas najszybszej, opcji do 1 Gb/s - podwójna prędkość pobierania (do 2000 Mb/s) i ponad trzykrotnie wyższa prędkość wysyłania danych (do 1000 Mb/s), z abonamentem wyższym tylko o 20 zł.
Netia, korzystając z potencjału Grupy Polsat Plus, wchodzi na rynek sprzedaży ratalnej urządzeń mobilnych. Obecni klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych „rat 0%” bezpośrednio od operatora, nawet na 3 lata, z kwotą raty dopisywaną do rachunku za usługi Netii.
Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia, oparta o postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.
Serwis Netia GO, w ramach którego operator oferuje m.in. serwisy VOD, w tym pakiety premium i blisko 130 kanałów TV online, został wzbogacony o kolejne treści. Klienci zyskali dostęp do nowego pakietu kanałów sportowych premium z miesięczną subskrypcją, natomiast biblioteka VOD serwisu została wzmocniona szeregiem superprodukcji od Sony Pictures Entertainment.
Netia oferuje od dziś (1 sierpnia) nową edycję specjalnej oferty usług dostępu do internetu na sieci własnej z umową na zaledwie 9 miesięcy. Ceny internetu startują od 40 zł miesięcznie, a już od 55 zł miesięcznie można nabyć szybki, przewodowy internet z dostępem do serwisu Disney+.