REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem

Kan
Administrator




Posty 3082
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 27-09-2017 14:15
UPC Polska wdrożyło CallPage, kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Jak działa CallPage?

Przeczytaj pełny artykuł: UPC Polska wdrożyło CallPage -udogodnienie na kontakt telefoniczny z konsultantem
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 28-09-2017 20:12
Przecież taki click2call ze strony oferuje kilka firm voip, od ok 10 lat. Pierwsza z brzegu - http://alekontakt.pl/funkcjonalnosci-firma.html Wiec co to za mecyje???
 
Cytuj Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne