REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: UOKiK karze Orange za bezprawnie przedłużanie umowy

Kan
Administrator




Posty 3044
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 06-02-2017 10:10
logo OrangeOrange Polska bezprawnie przedłużała umowy o świadczenie usług stacjonarnych o wiele miesięcy bez wyraźnej zgody konsumentów - uznał prezes UOKiK i nałożył na przedsiębiorcę karę blisko 30 mln zł. Orange nie zgadza się z decyzją UOKiK i odwoła się do sądu - poinformował Telix.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Orange Polska.

Przeczytaj pełny artykuł: UOKiK karze Orange za bezprawnie przedłużanie umowy
Cytuj

Zarejestrowany użytkownik



Posty 307
Zarejestrowany:
2014-11-13 11:38:20

  Wysłano: 06-02-2017 11:35
Bardzo dobrze UOKiK zrobił. Te poczynania Orange prosiły się wręcz o wysoką karę.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-02-2017 11:47
I dobrali się też pomarańczy do kieszeni. Może wreszcie zaczną traktować poważnie klientów. A reklamy nie wprowadzać w błąd.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-02-2017 11:52
cytat:
Nie zgadzamy się z decyzją UOKiK, że nasze działania dotyczące automatycznego przedłużania umów naruszały interesy klientów - mówi rzecznik Orange Wojciech Jabczyński. - Dlatego dokładnie ją przeanalizowaliśmy i odwołaliśmy się do sądu. Uważamy też, że kwota jest rażąco wysoka - dodaje.
- to cała rozmowa z rzecznikiem. Ewidentnie przyznaje się do winy tylko kwota kary mu się nie podoba. No po prostu zdenerwowali mnie totalnie. Oszukują na każdym kroku, simlocki zakładali tak długo jak tylko się dało, a teraz kwota im się nie podoba.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-02-2017 12:03
Pracowałem tam i wiem jak to wygląda od kuchni, świadome wprowadzanie w błąd klientów i traktowanie ich jak dojne krowy, poza tym totalny wyzysk pracowników; ciągle rosnące wymagani przy spadających zarobkach. Kara jak najbardziej uzasadniona, niestety zbyt mała bo na nieuczciwych praktykach zarobili pewnie z 10 razy więcej. Jeśli ktoś ma zasady moralne nie utrzyma się tam jako konsultant.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-02-2017 17:33
ci co pracuja na infolinii tez chyba maja wbite do glowy, zeby non stop dzwonic do klinetow. mozna im powtarzac, ze nie jest sie zainteresowanym oferta, a potem kolejny pan dzwoni, ze bylo zaznaczone, zeby do pani oddzwonic. tylko zrazaja tym klientow
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-02-2017 20:02
słuszna kara, szkoda że tak późno i taka niska.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 07-02-2017 12:46
Jestem w orange od 8 lat i jak dotychczas wszystko jest poprawne.Oczywiście umowy trzeba zawierać świadomie i negocjować swoje warunki bardziej ok.Nie narzekam na współpracę z Orange. Wszystkie reklamacje załatwiania mi pomyślnie chyba źle nie miałem racji.Konsultantów ten wybierałem jednych do sfinalizować całej umowy.Pozdrawiam
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-02-2017 10:02
co ma zrobić nie wypowiedziałam w terminie umowę orange automatycznie przedłużył nową umowę dodatkowo zabrał mi rabat - 20% proszę poradzenie mi jak mam rozmawiać w salonie . Powiadomiono ,że jak wypowiem umowę , którą sami automatycznie przedłużyli to stracę dotychczasowy numer tel
 
Cytuj Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne