REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Test HTC Touch Cruise 2

Kan
Administrator




Posty 3044
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 30-05-2009 08:48
HTC Touch Cruise 2Testowany HTC Touch Cruise to następca modelu HTC o tej samej nazwie z roku 2008. Cruise 2 został wyposażony w Footprints – aplikację, która pozwala rejestrować chwile z życia poprzez tworzenie cyfrowych pocztówek jednym naciśnięciem przycisku.

Przeczytaj pełny artykuł: Test HTC Touch Cruise 2
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-05-2009 13:57
Lipa. Za 1700 zl można dostać o wiele lepszy sprzęt. Slabiutka bateria, trochę za mały ekran to najwieksze wady. Już znacznie lepsza i dużo tańsza będzie Nokia 5800.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-05-2009 16:13
5800 to gówno za które mogę dac 10 zł natomiast criuse 2 fakt obecnie wart co najwyzej 1200zł lecz to nie telefon dla takiego wieśniaka jak ty typowe dla htc funkcje i do tego 256mb ramu godny następca 1 criusa.
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 5
Zarejestrowany:
2009-05-30 20:19:21

  Wysłano: 30-05-2009 22:49
fajny nawet. ale osobiscie nie lubie dotykowcow. fakt cena max 1300.
 
E-Mail Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-06-2009 16:38
Heh, widać że RCIACHO i SPIKE815 mają po maksymalnie 15 lat i dla nich telefon to zabawka i jak nie nazywa się Nokia to nie wiedzą o co chodzi )) HTC Iolite to wspaniałem narzędzie pracy. AutoMapa śmiga bez zająknięcia (na HTC Trinity z prockiem 400 MHz potrafiła się czasem zmulić). No i fajnie że to wszystko upakowali w takie malutkie pudełeczko. W marynarce tego w ogóle nie czuć. W spodniach też nie. I przede wszystkim jest czytelny ekran QVGA i przyciski nawigacyjne, dzięki czemu można wiele starszych programów odpalić (albo z WM smartphone). Ja dałem za niego akurat śmiesznie mało, ale teraz wiedząc jak jest przyjaznym urządzeniem dałbym nawet 1800-2000 (bo po tyle mniej więcej są). Mam też HTC HD, które od grudnia leży na półce, bo nie ma możliwości się do niego przyzwyczaić, a sprzedać szkoda. Na Cruise'a 2 przesiadłem się w jeden dzień. Pozdrawiam użytkowników PPC
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 05-10-2011 16:36
hahahah nokia 5800 lipa Ja mam teraz htc cruise 2 i jestem zadowolony max >!
 
Cytuj Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne