REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Teksty z Biura Obsługi Klienta

Kan
Administrator




Posty 3044
Zarejestrowany:
2008-04-01 19:27:29

  Wysłano: 01-10-2007 11:09
Co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta? Jak się okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy. Prezentujemy zbiór śmiesznych rozmów, które bawią czytelników a konsultantów BOK-u doprowadzają do rozpaczy.

Przeczytaj pełny artykuł: Teksty z Biura Obsługi Klienta
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 03-10-2007 06:05
myślę, że niektóre z tych wypowiedzi są grubo naciągane, czy wręcz wymyślone, a szkoda, bo życie naprawdę niesie super niespodzianki i prawdzie wypowiedzi napewno były by bardziej zaskakujące i bardziej zabawne. Też szkoda, że ograniczono się tylko do śmiesznych wypowiedzi klientów, a przecież i konsultanci potrafią zrobić super byka!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-04-2008 19:43
ty chyba z choinki sie urwałes jesli te teksty sa wymyslone,codziennie je słysze
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 08-10-2007 17:17
pantg, popracuj na jakiej infolini to sie sam przekonasz
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 10-10-2007 19:50
Nie raz ktos potrafi się zapytać o coś co powala mnie na nogi, wyobrażam sobie konsultantów, którzy rozmawiają z całą polską...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 11-10-2007 15:48
Na pewno nie sa to wymyślone teksty! sam byłem świadkiem gdy pewna pani z mężem i dzieckiem szukała w Jarosławiu (podkarpackie) w salonie Plusa telefonów z ery i z pretensjami do całego świata głośno powiedziała, że ten salon jest do bani bo nie maja telefonów z Ery... Ludzka głupota nie zna granic!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 17-11-2007 22:23
TELEFON NIE CHCE SIĘ WCALE URUCHOMIC I NIEWIEM CO SIĘ STAŁO PROSZE O ODPOWIEDZ GDZIE MAM SIĘ ZGŁOSIĆ
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-04-2008 13:30
Kilka tekstów klientów (i konsultantów) : Konsultant  To było trudne pytanie, ale odpowiedź jest prosta. Klient  To wszystko? Konsultant  Tak, chyba że jeszcze mógłbym w czymś pomóc? Klient  A gdzie tam. Konsultantka wprowadza zmianę nazwy firmy i literuje nazwę, dochodzi do litery k - K jak Kalina. Cisza, a po chwili klient  Nie, K jak Krzysztof. Konsultant  Mam teraz klientkę, którą chciałbym załatwić& (w sensie rozmawiam z klientką, której sprawę chciałbym rozwiązać) Konsultant  No tak, rozumiem Pana, też pracowałem jako stolarz& Autentyczne rozmowy (przy większości byłem osobiście obecny) - pracuje w telefonicznym biurze obsługi Orange
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-10-2007 13:53
Poszkajcie w necie, być może na youtube telefon do BOK-u Neste.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 09-11-2007 01:16
Jestem pracownikiem ORANGE. Kiedys byla u mnie siostra zakonna i pytala sie czy mam na stanie "te duze czerwone LAPY z HEYAH", bo przydalyby sie na jaselka. Usmialem sie do lez.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-11-2007 22:34
Ludzka głupota nie zna granic... Fakt można się pośmiać ale jak się słyszy to często w pracy to z czasem przestaje to być zabawne i jest po rostu żal tych ludzi!! Pozdrawiam klientów
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 17-11-2007 09:20
Ja pracuje w Orange i kiedyś przyszła do mnie babcia i zapytała czy mam pilot do TV na sprzedaż. Mówię, że tu nie ma pilotów. A ona, jak to nie?! A to wszystko to co to jest?!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-11-2007 18:35
chcę skonfigurowac telefon a nie znam nr biura obsługi
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 02-01-2008 08:58
z biura numerow: - poprosze numer do tego banku na rogu, co go z okna widze. no, wie pani, ten zielony (bank). - klient: poprosze numer do izraela. konsult.: yyyy,ale prosze pania to jest kraj a nie miasto. klient: acha, tak myslalam.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 08-05-2008 18:47
mam zablokowaną kartę SIM, nie korzystałam z niej przez jakiś czas... co mam teraz zrobić? nawet nie mogę zadzwonić na *500 ;( POMOCY
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 14-09-2008 17:17
Doładuj konto
 
Cytuj

Niezarejestrowany



  Wysłano: 29-06-2008 16:01
dobre
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-10-2008 16:29
siema ej mam pytanie... bo ja doladowalem se konto dwoma 5... i jeszcze i tak nie moge pisac sms i puszczas strzalek a konto jeszcze nie jest zablokowane wiecie o co chodzi?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-10-2008 14:58
no-skonczyla ci sie waznosc karty,piec zl przedluza tylko o dwa dni...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-01-2009 09:54
Ano te 5 zł krótkie są i wg mnie dobre są tylko na jakieś super extremalne sytuacje a nie jako regularny środek doładowujący...ja tam świadkiem raczej nie byłem rozmów tego "kalibru" jednak fajne są te rozmówki z tą zakonnicą i pilotami powala równo xDDD "Trochę techniki i człowiek się gubi" Pozdrawiam
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 24-01-2009 19:51
hehehe .. dobre. tez pracuje w call center i czasami ludzie mnie dobijaja :/ nigdy nie zapomne kobiety ktora zadzwonila do mnie (babcia ok.70 lat) bo jej "kodekter" (czyli dekoder) nie dzialal. stwierdzila ze to JA co miesiac specjalnie odcinam jej telewizje i to zawsze kiedy "cos waznego leci w telewizji np. wiadomosci"(?!). wg. babci mam taki specjalny przycisk na biurku i jak mi sie nudzi to go naciskam i wtedy ona nie ma odbioru a kiedy dzwoni to podaje specjalnie inne nazwisko ("bo ja wiem ze to ona dzwoni) i udaje ze nie wiem o co chodzi..... rece opadaja
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 21-02-2009 15:25
UWIERZCIE TE TEKSTY TO SAMO ZYCIE SAMA JESTEM KONSULTANTEM DO SPRAW OBSLUGI KLIENTA I NIE JEDNOKROTNIE KLIENCI POTRAFIA ROZSMIESZYC DO ŁEZ " ALE PAN MA HEYAH NIE OBSLUGUJEMY HEYAH NO CO PANI JA NIEMAM HEYAH JA MAM ERA HEYAH ZNA KTOS TAKA SIEC ? W RAMACH TEJ PROMOCJI MA PAN DO WYKORZYSTANIA 500 MINUT Z NUMERU STACJONARNEGO KTORY BEDZIE AKTYWNY NA PANSKIEJ KARCIE SIM ABONAMENTOWEJ W JEDNYM TELEFONIE BEDZIE MIAL PAN 2 NUMERY ABONAMENTOWY I STACJONRANY DO ODBIORU W JEDNEJ KOMORCE KLIENT: PANI ALE JA JUZ WYRZUCILEM TEN STACJONARNY BO TP MNIE WKURZYLO PANI JA NIE CHCE STACJONARNEGO JA CHCE ABONAMENT I TAK W NIESKONCZONOSC ))))))))))POZDRAWIAM
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 27-03-2009 13:10
jesteście naibardziej nieusługodajną firmą
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 07-01-2010 00:03
nie no to bylo super!
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-02-2010 14:12
Tak.. albo najlepsze Konsultant: Koproszę kod pocztowy Klient: ...yy... ale czyj mój? Albo Konsultant: Koproszę kod pocztowy Klient: 092 Konsultant: Ale kod pocztowy ma 5 cyfr Albo Konsultant: Koproszę kod pocztowy Klient: 07 2547.... I jeszcze wiele innych kombinacji. Mnie to akurat baaaardzo irytuje.. zbyt często to słyszę..
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 11-03-2010 15:11
Kons.: W jakiej sieci ma Pani telefon? Klientka: No jak to w jakiej..? W NOKII!!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-10-2010 15:57
(rozmowa dot. problemu z telefonem komórkowym) kons.: "Z jakiej sieci Pan korzysta?" klient: "neostradę mam"
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 10-05-2011 22:30
Pani, mój sony ericsson cały czas pisze "dodaj kontakt", podłączam do gniazdka i nic się nie zmiania
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 15-12-2012 20:12
Te są śmieszne, ale jak pracowałem, to dziewczyny dostawały propozycje randek, albo czasem bezczelne i chamskie propozycje seksualne, ja też spotykałem się głównie z chamstwem od dzieci w wieku gimnazjalnym i szkoły średniej. A czasem ludzie chcieli żeby im ustawiać TV, albo do mnie przychodzić i inne śmieszne rzeczy
 
Cytuj Odpowiedz

Member



Posty 4
Zarejestrowany: 2013-01-23 09:52:00

  Wysłano: 23-01-2013 22:15
cóz poradzić, taka nasza mentalność smakpodrozy.com.pl
 
Cytuj

Zarejestrowany użytkownik



Posty 6
Zarejestrowany:
2013-01-23 23:09:52

  Wysłano: 23-01-2013 23:17
no jak to mówią taka praca mam piękny uśmiech sprawdź
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 26
Zarejestrowany:
2013-02-19 16:57:33

  Wysłano: 06-04-2013 10:05
szkoda, że pracownicy BOK-ów wszystkich klientów rzucają do jednego wora - wtedy nienawiść wzajemna.
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 72
Zarejestrowany:
2013-11-27 17:24:37

  Wysłano: 28-11-2013 12:41
Ja czasem dzwoniąc do BOKU spotykam się z niekompetencją, czasem mnie olewają, każą czekać. Choć zawsze mam wszystko przygotowane i rzetelnie na pytania odpowiadam i problem też fachowo opisuję. Ale jak dzwonią, żeby mi wcisnąć super abonament specjalnie przygotowany dla mnie to są bardzo mili.
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 24
Zarejestrowany:
2014-01-08 12:59:25

  Wysłano: 08-01-2014 13:20
Dobre.
 
Cytuj Odwiedź stronę usera Odpowiedz
Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne