REKOMENDUJ | DO ULUBIONYCH | RSS | NEWSLETTER Nick: Hasło: ZAREJESTRUJ  
 
Nie jesteś zalogowany.
  << Ostatni wątek   Następny wątek >>
Strony 1 z 2: <<12>>
Nowy temat  Odpowiedź

Autor:

Temat: Teksty z Biura Obsługi Klienta

maar
Administrator




Posty 118
Zarejestrowany:
2007-11-23 20:57:28

  Wysłano: 27-02-2003 16:20
Co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta? Jak się okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy. Prezentujemy zbiór śmiesznych rozmów, które bawią czytelników a konsultantów BOK-u doprowadzają do rozpaczy.

Przeczytaj pełny artykuł: Teksty z Biura Obsługi Klienta
Cytuj Strona www

Niezarejestrowany



  Wysłano: 18-02-2005 22:00
czy chialby pan zakupićnasze uslugi internetowe ...? klient panie internet to ja mam w kompiterze
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 22-02-2005 22:37
klient: Proszę pana chciałem skonfigurować komputer z telefonem. konsultant: Rozumiem. Jaki ma Pan system operacyjny i w jaki sposób połączony jest telefon? klient: Ja mam laptoka z kartą pcimpcia konsultant: eh...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 28-02-2005 12:06
No ja ze swoich doświadczeń wyciągam inne wnioski. Zadzwońcie do BOK PLUS GSM - totalna niekompetencja. Co dzwonie ,to dostaje inne informacje.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 10-03-2005 16:13
Wchodzi klient do salonu (to była kobieta żeby była jasność) i pyta: - "Dzień dobry, można tutaj doładować elektronicznie konto" My grzecznie odpowiadamy: -"Tak oczywiście" A ona na to: -"AAAAA to nie dzisiaj" I sobie poszła - ogolny śmiech - ale miała poczucie humoru )
 
Cytuj Odpowiedz

Reklama

Google
 

 
 

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-03-2005 16:17
boze dlaczego ludzie sa tak glupi?
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-03-2005 17:02
Co do ludzkiej glupoty to Einstein mial racje... lol
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 04-04-2005 12:55
No ja mam tez fajnych klientow gdyz dzwonia i najpierw opiepszaja ze tak dlugo czekaja a pozniej na haslo podaj nr mowia ze nie znaja i ze jeszcze raz zadzwonia masakra
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 13-04-2005 14:43
ale banał niemoge .bardzo tempe te dialogi.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 17-04-2005 22:03
BOK jednego z operatorow: padlo zapytanie o wyjasnienie dzialania jednej funkcji z telefonu; konsultantka odpowiada ze poszuka jej w instrukcji telefonu; czekam czekam i czekam po kilku minutach pada odpowiedz ze nie ma dostepu do instrukcji bo system sie zawiesil i prosi aby zadzwonic jutro albo do infolini producenta aparatu (pewnie jutro kto inny bedzie i albo bedzie wiedzial albo znowu sciemnial). oczywiscie tam wiedzieli od razu o co chodzi. z takimi sytuacjami ze cos nie dziala im nagle jesli zaczynaja sie problemy z odpowiedzia mam za kazdym razem, brak kompetencji i szkolen pracownikow.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 22-04-2005 02:24
buehehe
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-04-2005 11:25
U mnie w punkcie następująca sytuacja: KLIENT: jaki telefon mogę wybrać w tej ofercie? JA: każdy jaki sieć oferuje KLIENT: a ten(wskazuje na nokie)?? :-)
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-05-2005 13:49
Mnie tez ostatnio jedna z Pań zachwyciła, a jednocześnie wprawiła w osłupienie. Zadzwoniła zeby aktywować CLIR-a i mówi: "Proszę Pana bo ja się chiałam czasami ukrywać" Naprawde słyszałem wiele określń na tą usługę ale to mnie całkowicie zszokowało.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-06-2005 03:35
ale nie ma to jak tekst Klietna: prosze pana bo mi coś ten telewizor w mojej noki nawalił. ... gwoli wyjaśnienia oczywiście chodzi o 6230 streaming video
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 12-06-2005 22:35
Z życia handlowca...Wchodzi klientka, uśmiechnieta i od samych drzwi mowi "dzień dobry, poprosze karte i czy mógłby mi pan od razu załadować bo mi sie już okres skończył"....myślałem że sie zeszcze ze śmiechu
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 21-06-2005 22:15
Ponoć autentyczne. Przychodzi kobieta do serwisu GSM i mówi, że chce usunąć simlocka, więc serwisant bierze się do roboty. Kiedy zrobił już co chciała i powiedział że gotowe kobieta mówi: "prosze mi go (simlocka) teraz wrzucić do woreczka..." Gość się trochę zdziwił, mówi: "ale proszę pani, jak to do woreczka?" Kobieta się trochę zamyśliła i mówi: "ma pan rację, po co do woreczka, wezmę do torebki...". Co było dalej to nie wiem...
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-08-2005 20:50
- Dzieńdobry! Czy mnie słychać??? - Głośno i wyraźnie - Dziękuję, do widzenia. *** - Pani slucha: nie mogie siem polonczyc z gepeeresem i mnie mowio zabobonuj... *** -jaki ma pan model aparatu? -motorola -a jaka konkretnie? -no ta... tego... motorola 602 960 200 -??????? -a, nie, bo pod ten to ja do pani dzwonie.... -to jaki to bedzie konkretnie model? -608 702 556 ***
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 27-08-2005 01:10
hehe torche sie posmialem dobre bo Polskie
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 01-09-2005 10:06
Podoba mi sie. Ja chce wiecej.
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 4
Zarejestrowany:
2005-09-13 16:04:48

  Wysłano: 11-09-2005 09:09
"Dziendobry, ile kosztuja te telefony za złotówkę",
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 4
Zarejestrowany:
2005-09-13 16:04:48

  Wysłano: 11-09-2005 09:16
Klient oddaje telefon do naprawy N3100 z widocznym uszk.mech. - czy ten telefon panu upadł? - klient: nie. - -obsługa..telefon został uszkodzony przez pana i nie obejmie tego naprawa gwarancyjna, -klient: jak to nie? on mi spadł tylko ze stolika! co oni nie testuja telefonow na takie upadki?
 
Cytuj Odpowiedz

Zarejestrowany użytkownik



Posty 4
Zarejestrowany:
2005-09-13 16:04:48

  Wysłano: 11-09-2005 09:19
klient chce oddac telefon do naprawy na gwarancji bo mu bateria w N3310 trzyma tylko tydzien -sprzedawca: to sie trzeba cieszyc bo tyle powinien -klient: tylko tyle!? przeciez ja nigdzie z nim nie moge wyjechać!!!
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 06-10-2005 19:51
Klientka: Duzego pan ma? Ja: Przepraszam czy moze pani powtorzyc? klientka Chcialam wiedziec czy ma pan duzego bo zastanawiam czy mi sie do buzi zmiesci... Autentyk. Rozmowa z grudnia 2004
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 21-10-2005 23:50
co za bezmózgowce dzwonia do BOK-u, brak inteligencji
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 26-10-2005 13:03
klientowi przesłano pocztą oferte przedłuzajacą umowe o 12 miesiecy, klient nie czytając podpisał i odesłał, zainteresował się podpisamymi dokumentami dopiero gdy zaczeły przychodzić rachunki , nastepnie dzwoni do DOK i pyta czu może sie wycofać z tej umowy... LOL --- naturanie że może wpłacając kare umowną przewidzianą w regulaminie .
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 03-11-2005 02:43
dawno się tak cudnie nie uśmiałam. Bardzo dziękuję, zwłaszcza, że jest bardzo późno, a dom trzęsie się w posadach od śmiechu.
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 16-11-2005 06:23
CI Z MÓZGIEM NIE DZWONIĄ DO BOK BO MAJĄ G 300. TAKA PRACA
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 19-11-2005 10:34
Zapraszam na strone www.kablem.prv.pl
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 23-11-2005 00:26
a mnie kiedys jakas dziewczynka (sadzac po glosie i dacie urodzenia wlascicielkie tel) poprosila o inicjacje oczywiscie chodzilo CLIP
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 30-11-2005 09:33
konsultanci to niedouki nawet nie wiedza o czym gadaja
 
Cytuj Odpowiedz

Niezarejestrowany



  Wysłano: 31-01-2007 01:24
To jest życie, krążą dowcipy o lekarzach , policjantach to dlaczego maja nie krążyć o klientachsieci komórkowych, tym bardziej że nie jest to zmyślone więc nie rozumiem o co chodzi. Myślenie nie boli a z przeczytanych opisów wynika że Polacy to ciemny naród
 
Cytuj
Strony 1 z 2: <<12>> Nowy temat    Odpowiedź



Newsy
Artykuły
Video
Rankingi
Pliki / Download
Redakcja
Archiwum
RSS
Regulamin
Kontakt
Telefony Taryfy
Rozrywka Systemy Rynek Tablety Inne